West Amerika

Hallo allemaal,

Mijn naam is Koan en ik wil rond mei naar west Amerika gaan, helaas kunnen geen van mijn vrienden mee dus wilde ik peilen of er misschien meer mensen die kant op willen gaan en leuk vinden om met mij mee te gaan. Leeftijd en geslacht is voor mij geen issue, wel goede zin en humor;).
In eerste instantie wilde ik een (motor)groepsreis doen maar vind dit erg duur en enigszins wat beperkt in vrijheid. En om alleen een motorreis te doen is ook zo alleen. Ik wilde rond de 21 dagen gaan, meer kan minder liever niet.

De volgende wil ik gaan bezichtigen: San Francisco, grand canyon, LA en misschien nog een paar national parken.
Verder Sta ik nog open voor suggesties.

Stuur me een bericht als je dit wat lijkt

Groetjes Koan

Heey Koan,

Ik ben ook opzoek geweest naar reisgenootjes via de website. Helaas niet kunnen slagen en de stoute schoenen aan gedaan en een groepsreis geboekt door west amerika. De plekken waar jij en ik graag naar toe willen. De reis duurt 23 dagen en is van shoestring. Wel is de reis van 6 t/m 28 juni Op de website www.shoestring.nl kan je de reis beschrijving vinden.

We zijn momenteel met 5 personen 2 mannen en 3 vrouwen met de leeftijd 18 t/m 27 jaar en hebben er allemaal erg veel zin in.
Er zijn minimaal 7 personen nodig maar met 3 maanden in zicht maak ik me daar geen zorgen over!!

Kijk is op de website en laat me maar horen

Groetjes Michelle

Hallo Koan,

Mijn naam is Thomas en ik heb met mijn vriendin (nu ex) een reis geboekt naar NY > LA en San francisco. In LA is een camper geboekt. Reisplanning is 4 dagen NY doorvliegen naar LA en camper ophalen en twee weken rondrijden naar natuurreservaten, Las Vegas, grand canyon enz enz. Vervolgens eindigen in San Francisco. Camper inleveren en terug vliegen naar Amsterdam. Vertrek: 10 july 2015 >NY 14 july >LA en terugreis 31 july 2015 >Amsterdam
De tickets zijn al geboekt en camper al gereserveerd. je kan evt. de ticket van mijn ex vriendin overnemen. lijkt me gezellig deze reis niet in mijn uppie te maken! Ik woon zelf in de buurt van Den bosch. Als het je aanspreekt laat maar weten! greetz.

Mag slotje op, ik ga in op de uitnodiging van Michelle.