Ik wil deze zomer heel erg graag een rondreis maken door zuid-west Amerika. Het lijkt me leuker en avontuurlijker om dit zelf te ondernemen dan met een groepsreis te gaan. Daarom zoek ik een reisgenoot die mee wil, bij voorkeur tussen de 25 en 45 (zelf ben ik 34). Graag wil ik naar San fransciso, LA, Las Vegas maar ook naar mooie nationale parken als Grand canyon, Monument valley, etc. maar ik heb nog niks gepland. Wie heeft er zin om mee te gaan?
Ik ben van plan deze reis te maken in juni. Alleen is mijn plan i.p wel om met een groepsreis te gaan, heb Djoser op het oog. Ben al eerder met Djoser weggeweest en dit is mij erg goed bevallen. Ben je over te halen om ook mee te gaan? Ik vind het zelf wel leuk om te weten dat er leeftijdsgenoten meegaan. Ik zelf ben een vrouw van 29.
Het plan is om tussen de 3 a 4 weken te gaan (afhankelijk van betaalbaarheid). Heb stiekem ook al bedacht om heen via new york te vliegen evt. Ik moet wel in juli wegens schoolvakantie. Groepsreis probeer ik zolang mogelijk te vermijden. Hou niet zo van touringcars en al te minitieuze plannen…
Ik las net je advertentie en vroeg me af waar in Nederland je woont?
Ik werk nl. ook in het onderwijs en zie het ook wel zitten om in de zomer op vakantie naar Amerika te gaan. Dan moeten echter wel onze vakantietijden overeenkomen
Hallo Saskia,
Wat zijn je plannen geworden?
Vanaf 8 augustus ben ik in LA en ik wil LA,LV, Grand Canyon en San Fran gaan bezichtigen. Kom dit overeen met jouw plannen?
Mail me dan eventjes.