Rondreis van oost naar west Amerika april/mei/juni 2012

Hallo allemaal,
Ik ben van plan in de april, mei of juni een groepsrondreis te maken van iets meer dan 2 weken, van oost naar west Amerika (bijv. via Fox of Summum).
Ik zoek een reisgenote van ong. 18-26 jaar die ook met zo’n rondreis mee zou willen gaan. Ik ben zelf 23 jaar.
Ik ben niet op zoek naar een kamergenoot, maar meer naar een reisgenote voor overdag, voor de gezelligheid.
Lijkt dit jou ook wat? Laat het me dan weten! :slight_smile:

Hoi!
Ik ben van plan om in juni een groepsreis te maken naar het Zuidwesten vd VS, via Djoser. Deze reis is 3 weken. Wat vind je daarvan? Ik heb 1 keer eerder met Djoser gereisd en dit is mij erg goed bevallen. Ikzelf ben een vrouw (29).

Helaas zitten we qua tijd niet goed… Ik wil namelijk via summum deze reis maken http://www.summum.nl/rondreis/rondreis-amerika-van-oost-naar-west-1.htm

Ik wil alleen op 12 juli weg. Ik ben zelf 22 en zoek ook niet perse een kamergenoot (hoewel dat wel zo’n 600/700 euro aan één-persoonskamer toeslag scheelt). Ik zoek ook vooral iemand voor de vrije momenten, om mee door de stad te struinen, bezienswaardigheden te bezoeken en misschien een klein beetje te shoppen e.d. :wink:

Mocht je toch nog bedenken om ook in juli te gaan, laat het dan weten!!