Ik (vrouw, 22 jaar) wil deze zomer deze reis van Summum maken (http://www.summum.nl/rondreis/rondreis-amerika-van-oost-naar-west-1.htm).
Er is echter niemand die met mij mee kan. Ik laat me hierdoor niet uit het veld slaan en heb dus besloten om alleen te gaan! Het is toch echt een grote droom van mij. Maar alleen is ook weer zo wat als je een vrije dag in NY/LA of Vegas hebt… Op dit moment gaan er op de door mij gekozen datum (12 juli) alleen groepen van 40+ers mee. Hoewel ik er vanuit ga dat iedereen aardig zal zijn, sluit je je hier, denk ik, toch minder makkelijk bij aan op vrije momenten.
Ik zoek niet perse een kamergenoot, maar meer iemand om dus die vrije momenten mee door te brengen. Het liefst vrouw, 20-30 jaar.
Ik wil graag zo veel mogelijk zien en daarvoor op pad gaan… Maar lekker eten, even een drankje drinken of een beetje winkelen is ook gezellig.
Ben jij nou ook van plan om een Oost-naar-West reis te maken en heb je hetzelfde ‘probleem’ als ik… Laat het me dan zeker weten!
Aan een georganiseerde reis in Amerika zou ik niet zo snel beginnen, het is juist een ideaal land om een auto te huren en gewoon te gaan rijden. Hotels en eten is er overal… Zo kun je je eigen tempo aanhouden en hoef je niet met de rest mee te sprinten. Al zal sprinten met 40 jarigen wel meevallen…
Maargoed, als je er alleen voor staat zoals je schrijft begrijp ik het ook wel weer. Ik ben geen vrouw en heb ook nog geen plannen maar voor een reis naar Amerika staat de deur bij mij altijd op een kier! Het is nu eenmaal een super land…
Bedankt voor je reactie.
Ik snap je punt zeker, een echte roadtrip lijkt me ook super.
Helaas heb ik beperkt vakantie en wil ik zo veel mogelijk zien in korte tijd (van zowel de oostkust als de westkust).
Buiten dat wil ik de reis sowieso maken, ook al ben ik alleen, en dan vind ik met een groep mee toch wel prettig. Alleen met de auto is voor mij net ff een stap te ver…
Toch hoop ik ooit nog zo’n reis als jij beschrijft te maken…
Ten eerste wil ik even laten weten dat ik 2 jaar geleden deze reis heb gemaakt met summum alleen. Ik was wel blij dat er toen meerdere alleenreizende mee gingen, want daar maak je inderdaad sneller contact mee dan met de stellen. Maar ik vond het echt een super gave reis, had alleen de verlenging NY niet bij geboekt waar ik achteraf wel spijt van had. ( inmiddels heb ik dat afgelopen jaar weer goed gemaakt ) Wil nu een andere reis gaan boek ( meer richting zuidelijke staten ) maar daar hebben helaas nog geen andere alleenreizende geboekt en dat houdt met toch wel een beetje tegen.
In ieder geval een hele fijne vakantie toegewenst!
Bedankt voor je reactie!
Fijn om te horen dat je deze reis toen als positief hebt ervaren. En bedankt voor de tip van New York!
Ik snap heel goed dat dat je tegen houdt. Ik heb precies hetzelfde. Tuurlijk zijn stellen, families en gezinnen ook heel gezellig. Maar als zij duizende euro’s hebben uitgegeven aan ‘romantisch met z’n tweetjes’, ‘eindelijk die familie reis’ of ‘opa en oma zijn 50 jaar getrouwd en nemen iedereen mee’… die mensen zitten niet te wachten op een aanhangsel, denk ik dan.
Ik heb inmiddels wel contact met een aantal jonge meiden die ook deze reis willen maken, dus ik hoop dat ik zsm kan boeken!
Succes met het vinden van je reis! Lekker veel oproepen plaatsen op alle sites die je kan vinden, zo heb ik het ook gedaan!