zuidwesten amerika juni 2012

Hallo allemaal,

Ik ben van plan om in juni 2012 een groepsrondreis te maken met Djoser, naar het zuidwesten van de verenigde staten.
Ik ben op zoek naar reisgenoten die er ook over denken deze reis alleen te boeken. Ikzelf ben een vrouw van 29. Ik zou het leuk vinden als er iemand meegaat die een beetje van dezelfde leeftijd is.

Groetjes Annemieke

Ik denk er ook aan hier heen te gaan. Is het misschien een idee ook eens te kijken of dit niet zelf kan worden geregeld d.m.v. zelf hotels te boeken en een auto te huren?

Groet,
Remi

Hallo!

Ik zit ook te denken om in Juni naar West-Amerika te gaan. Ik zou het wel zien zitten om met een aantal een auto/camper te huren en dan zelf rond te reizen. Scheelt veel in kosten (lijkt me tenminste) en dan heb je zelf vrijheid met de planning e.d…

Groetjes, Maartje
(27 jaar)

hallo,

ik ben ook van plan om de richting uit te gaan.
Ik denk ook als je alles zelf regelt, dat het veel goedkoper zal uitvallen, en daar ter plaatse gewoon een camper huren.

Hier nog iemand met dezelfde ideeën.

Georganiseerde groepsreizen zijn niet echt mijn ding, maar met een paar mensen een auto/camper huren lijkt me wel wat. Hoeft natuurlijk niet altijd goedkoper te zijn maar geeft je wel wat meer vrijheid om te improviseren als je ergens een dag langer wil blijven ofzo.

Ik weet niet of iemand al verder is met zijn/haar plannen maar ik ben wel geïnteresseerd.

groeten,

Jeffrey

wij hebben geboekt van 1 tot 23 september om het zuidwesten van de vs te doen en ter plaatse een auto te huren. we zijn momenteel met 2 (24 en 25). Er mogen gerust nog 2 mensen mee met dezelfde plannen, zo kunnen we ook de kosten van de auto enzo wat verdelen.

laat me gerust iets weten

deygere@hotmail.com

September gaat voor mij helaas niet lukken, ik heb alleen de tijd van juni tot augustus. In ieder geval veel plezier!