Komende juni ben ik van plan om een week of 4 met een huurauto (of campertje) rond te gaan reizen door het westen van de VS. Plan is zoveel mogelijk National Parks te bezoeken, denk aan Grand Canyon, Yosemite, Death Valley, Monument Valley, (en iets koeler) Yellowstone, Glacier etc.
Ik ben zelf 23, student en heb wel vaker dit soort reizen gemaakt, maar nog nooit in de VS.
Van wat ik gehoord hebt kan het nog lastig worden om alleen goedkoop te overnachten omdat er niet al teveel hostels zijn en hotels/motels natuurlijk per kamer en niet per bed afgerekend worden.
Dus, om de kosten wat te drukken ben ik dus op zoek naar een (of twee) reisgenoten. Laat het maar weten als je interesse hebt.
Bedankt voor je antwoord. Ik heb nog niemand gevonden.
Juni staat al min of meer ongeveer vast ja, ik weet alleen nog niet precies welke dagen. Planning is nu als volgt:
Tot eind juni 3-4 weken door Amerika en dan halverwege juli waarschijnlijk met familie naar Australië. Daar tussenin zou ik nog een week of wat naar de Cook Islands of Nieuw-Zeeland gaan, dus vanuit Amerika zou ik gelijk doorvliegen.
Maar er staat nog niets vast, wat voor plannen had jij?
Verandering in de plannen: Familie gaat niet naar Australië en ik daarom ook niet. Ben nu van plan om in de periode juni-augustus iets van anderhalve maand door de VS te trekken.
Ik heb nog geen reisgenoten gevonden dus als iemand ook soortgelijke plannen heeft, laat maar horen!