Gezocht medereiziger(s)50+ juli/aug 2012 voor rondreis West Amerika

In juli/augustus 2012 heb ik het plan een rondreis door West Amerika te gaan maken. Wie heeft interesse om samen plannen te maken en daar bijvoorbeeld met een huurauto rond te gaan trekken? Ik denk aan 4 of 5 weken en dan in ieder geval naar Bryce, Zion, Yosemite, Grand Canyon, Moab, San Francisco en als er tijd is Yellowstone. Andere ideeën ook welkom! Overnachten in eenvoudige hotels/ motels of tentjes mee? Samen is leuker dan alleen!

dag Marianne,in 1983 ben ik in het z.w. van de v.s.geweest,de vakantie van mijn leven en ik wil daar terug.Ik zou het liefst per camper gaan en dan in ieder geval ook Death Valley bezoeken.De meeste verhuurbedrijven geven daar in de zomer geen toestemming voor vanwege de temperatuur.Ik ga niet in een groep en om met zijn tweeen in een camper te zitten moet het wel echt klikken.Ik ben 59,ac.,single

[quote=“piep, post:2, topic:96525”]

dag Marianne,in 1983 ben ik in het z.w. van de v.s.geweest,de vakantie van mijn leven en ik wil daar terug.Ik zou het liefst per camper gaan en dan in ieder geval ook Death Valley bezoeken.De meeste verhuurbedrijven geven daar in de zomer geen toestemming voor vanwege de temperatuur.Ik ga niet in een groep en om met zijn tweeen in een camper te zitten moet het wel echt klikken.Ik ben 59,ac.,single,woon in rosmalen

Beste Marianne,

Mijn oproep behelst sept/okt 2014 rondreis westen (Georganiseerd), weekje NY en weekje Miami. wat denk je daarvan?

Groeten, Jaap