Ik ben Lianne (bijna 26) en zoek een reismaatje voor een camperreis door het Westen vanaf september. Het liefst een vrouw, maar wie weet klikt het ook goed met een man. Rond dezelfde leeftijd, maar het mag natuurlijk wel een paar jaartjes schelen.
Ik had al een hele route gemaakt, omdat ik eerst met een vriendin zou gaan, totdat zij het afblies.
De route die ik heb is voor 6 weken:
SF – Sequoia – Yosemite – Death Valley – Las Vegas – Valley of Fire – Zion – Bryce – Capitol Reef – Arches – Canyonlands – Monument Valley – Page – Grand Canyon – Joshua Tree – LA – Highway One – SF.
Misschien mis ik iets, maar dit is het in grote lijnen. Maar er valt natuurlijk over te praten!
Zoals te zien is lijkt het mij gaaf om de steden aan te doen en van alles te beleven. Maar ook de NP’s lijken mij geweldig. Verder lijkt het mij leuk om verschillende trails te lopen om zo de parken echt te ontdekken.
Wil jij deze droomreis samen met mij beleven? Laat een berichtje achter!
Ik zag je berichtje en dacht meteen ‘wat een supergave route!’.
Ik ben Jill, 27, belachelijk reislustig en zie een heel deel van de plekken die je noemt wel zitten om te bezoeken.
Zelf zou ik heel graag LA, SF, Las Vegas, Monument Valley, Yosemite & de Grand Canyon graag willen zien.
In 2014 ben ik al aan de westkust geweest, maar door allerlei omstandigheden werd dat een grote tegenvaller, vandaar dat ik nog eens wil gaan, omdat ik gewoonweg niet geloof dat zo’n groot land zo verschrikkelijk zou zijn.
September is de maand die mij ook het beste uitkomt om te reizen, maar in verband met werk kan ik helaas niet langer dan drie weken vrij plannen…
Het is natuurlijk niet zoals jij het hebt gepland aan je schema te zien, maar als je nog steeds op zoek naar een reisgenootje bent en die drie weken geen probleem zijn dan lijkt het me leuk om bv op Facebook of via email eens verder te kletsen over de reis en om elkaar wat beter te leren kennen om te zien of samen reizen een goed plan is.
Ik zag je berichtje en heb op reismaatjes een soortgelijke oproep geplaats.
Ik ben Linda, 29 jaar. Ik heb al een vliegticket geboekt. Zie mijn berichtje hieronder.
*Mijn vlucht vertrekt op 1 september naar Los Angeles en gaat weer op 23 september terug vanuit Los Angeles.
Mijn voorkeur gaat uit naar een routetrip langs San Francisco, San Simeon, Los Angeles, San Diego, Yosemite, Sequoia, Death Valley, Las Vegas, Zion, Grand Canyon, Bryce Canyon, Antelope Canyon, Moment Valley, Capitol Reef,Aarches
Andere plaatsen bezoeken kan natuurlijk ook.
*
Mocht je het leuk vinden om eens te bespreken, kom ik graag met je in contact!
Zelf zit ik ook te denken om na mijn afstuderen een tijdje in Amerika te wonen en reizen.
Ik heb een aantal jaar geleden ook reis gemaakt door West-Amerika en zou zeker nog een keer terug willen gaan.
Ik heb je een pb gestuurd, maar weet niet of het helemaal gelukt is.
Hoop wat van je te horen.