Westkust Amerika september-oktober 2013!

Hallo!

Mijn naam is Cristel. 21 jaar en afgestudeerd HBO-Verpleegkundige. Momenteel ben ik aan het werk in een ziekenhuis, maar zit al volop rond te kijken om in september van dit jaar te kunnen vertrekken naar de USA.

Graag zou ik in september en oktober rond willen reizen in West-Amerika en daarbij dingen zien als:*San Francisco, Pacific highway, Los Angeles, Death Valley, Las Vegas, Grand Canyon, Bryce National Park, Yosemite National Park.

Graag zou ik een mooie route uit willen stippelen om samen met een reisgenoot, of meerdere, met een auto of camper de gehele westkust af te reizen! Grote steden, cultuur, natuur, attracties, ik sta overal voor open.

Ik ben op zoek naar een leuke reisgenoot (wellicht met reiservaring ).*Belangrijk vind ik om te kijken wat de tijd je brengt. geen specifieke vaste reisschema’s maar wel een wat uitgestippelde reisplanning.Gezellig, ondernemend, 21 tot +/- 27 jaar, interesse in natuur en cultuur en noem maar op!!

Ik ben benieuwd*:slight_smile:

Hoi Cristel,

Ik wil in september graag vertrekken naar het westen van de VS en ben nog op zoek naar een leuke reisgenoot. Hoe lang ben jij van plan weg te gaan?

Groetjes,
Hester

Hey Cristel en/of Hester.

Leuk idee, zelf had ik ook zo’n idee in mijn hoofd alleen kreeg ik het toen niet van de grond.

Ik had zelf het idee om bijv. een trip te plannen om één of meerder campers terug te rijden, scheelt een hoop centjes en zie je wel lekker veel!!

Ik ben zelf 26jr kom ui Wormerveer, ik heb me rijbewijs lang genoeg om een auto te kunnen huren enne ik sta altijd wel open voor nieuwe dingen en ervaringen.

Hallo,

Ik ben Klasina en heb net mijn hbo diploma binnen, alleen geen werk te vinden …
Zit nu erg te denken om rond de twee maandjes te gaan reizen aangezien dit iets is wat ik altijd
nog graag zou willen doen. Zat te twijfelen tussen Amerika en Australie.
Je plan om met een camper rond te reizen lijkt me wel erg leuk, heb zelf al bijna 4 jaar mijn rijbewijs (ben bijna 22jaar)

Had je al meer plannen gemaakt of gekeken naar de kosten?
Ben benieuwd wat je max. kosten zijn die je kunt maken, aangezien ik me nog niet echt verdiept heb in de reis
maar graag wil weten hoeveel jullie gaan uitgeven zodat ik kan kijken of ik genoeg geld ervoor heb :stuck_out_tongue:

Dames, ik heb net zelf (svanulft -camperreis USA) ook een oproep geplaatst. Maar jullie kunnen met ons mee hoor, graag zelfs!
Als iemand interesse heeft, laat het me weten.