Ik ben Leonie, 24 jaar, ik kom uit Ede en wil al jaren dolgraag naar West Amerika! Eigenlijk heb ik nooit mensen in mijn omgeving gehad die dit ook wilden, vandaar mijn oproep hier.
Ik zou met name graag de highlights (national parks, Grand canyon etc) willen zien maar ben ook erg flexibel. Ik wil geen georganiseerde reis doen maar ga het liefst zelf op avontuur.
Ik zou het liefst in augustus 3 weken gaan of in augustus en de eerste 2 weken van september (iets korter is ook bespreekbaar). Het lijkt me te gek om een auto te huren of een stuk met de motor te reizen.
Ik zoek een vrouwelijke reisgenoot tussen de 20-35 die ook avontuurlijk, spontaan, gezellig en makkelijk in de omgang is.
Verder pas ik me makkelijk aan en ben ik voor veel dingen in. Het lijkt me enerzijds leuk om veel dingen te doen en te zien, maar af en toe relaxen vind ik ook geen probleem. Verder heb ik nog geen planning over hoe ik de reis precies wil inrichten dus dit kunnen we samen invullen.
Spreekt bovenstaande je aan, stuur me dan een berichtje!
Ik en een vriendin gaan van 22aug-15sept ook op roadtrip naar de USA en zoeken nog een derde reispartner!
We willen exact hetzelfde als jou, dus als je zin hebt… ? (zijn ook 24 en 21 jaaroud)
Je mag me altijd toevoegen op facebook via Celine Styven of via email: celinestyven@hotmail.com!