Roadtrip West USA

Hallo,

Mijn naam is Sarah, ik ben 21 jaar oud.
Ik kom uit België en wil al sinds mijn zes jaar naar Amerika en hopelijk komt dit jaar die droom uit.

Ik zou in july/augustus een roadtrip willen doen door west Amerika.
3/4 weken.
Ik zou vooral de National Parks willen doen, en een paar steden mee pikken maar vooral natuur.

Ik hou van de actieve outdoorsporten zoals kajakken, hiken, hoogteparkours, …
Ook hou ik van verschillende culturen en gebruiken.
Lekker eten hoort voor mij zeker ook bij reizen.
Ik hou van lezen en ben ook veel bezig met muziek (ik zal hele goeie playlists hebben voor ‘on the road’)
Ik ben spontaan en sociaal ingesteld.
Ik hou van nieuwe mensen/plaatsen leren kennen.

En ik ben op zoek naar een reismaatje (mogen er meerdere zijn maar hoeft niet)
want mijn vrienden hebben of geen geld of geen interesse in Amerika.
Man/vrouw
leeftijd 20-30

Dus heb jij zin om met mij mee te gaan op dit fantastische avontuur?
Stuur gerust een mailtje
Dan kunnen we verder spreken op fb, whatsapp, …

Groetjes, Sarah
And remember the world is too big to stay in one place all your life!

Hallo Sarah,

Heb de westkust al meerdere keer mogen bewonderen en zou weer eens een keer gaan (Vooral Yosemite en Zion national park hebben een onuitwisbare indruk op mij gemaakt). Zit eigenlijk met hetzelfde probleem als jij, weinig animo in mijn eigen omgeving en met meerdere mensen is een stuk leuker dan alleen. Ondanks dat ik iets ouder ben dan jij aangeeft te zoeken, toch mijn vraag of er inmiddels al een groep is ontstaan voor deze reis? Ben zelf 37 (m) en sportief aangelegd, houd dus niet van luieren (al is het soms wel erg fijn) en ben gek op de natuur, maar de mooie steden aan de westkust zijn zeker niet te onderschatten. Ben zelf ook een grote muziekliefhebber, rock uit de jaren 70, 80 en 90 doet het altijd goed bij mij (al dan niet classic rock).

Indien je mij niet vindt passen bij de groep, zou ik je in ieder geval kunnen helpen met je reisschema.

Hey!

Ik heb een maatje gevonden, maar niet naar de Westkust, naar Canada en het noord oosten van US

Dus alvast bedankt, maar het zal voor een andere keer zijn!

Groetjes, Sarah

that’s cool, have fun!

Hoi, heb je inmiddels een reisgenootje gevonden? Ik wil in juni een rondreis maken en heb al wat ideeën. Maar voordat ik ga boeken wil ik toch zien dat ik met iemand ga.
Ik hoor graag van je of je er voor open staat.

Groepjes Richard