reisgenoot gezocht West USA roadtrip circa 2-3 weken

Ik (meid van 34) wil graag rond september/oktober een rondreis maken door West USA. Met name de nationale parken en stukje kust oa. Bryce Canyon, Grand Canyon, Yosemite, Las vegas, San Francisco, Los Angeles. Ik zou eigenlijk eerst met mijn vriend gaan, maar die kan helaas niet vanwege zijn werk.
Ik heb al wat naar groepsreizen zitten kijken, maar het lijkt me toch leuker om een fly drive te doen en zelf een autootje te huren. Dan ben je flexibeler en kun je tenminste zelf bepalen hoe lang je ergens blijft. Ben vorig jaar met een vriendin door Florida gereisd (flydrive) en dat was geweldig.
Ik ben op zoek naar een avontuurlijke, spontane, relaxte reisgenote (v). Ik ben makkelijk in de omgang (volgens mijn vriendinnen) en hou van zowel een beetje luxe als de bush bush in.
Heb je ongeveer dezelfde plannen en zie je een groepsreis ook niet zo zitten mail me dan.

Groetjes
Sandra

Heey Sandra!

Je berichtje komt precies overeen met mijn wensen alleen gaat de datum bij mij niet. Ik heb namelijk al een ticket geboekt vanaf 12mei tot 14 juni. De Eerste 2 weken kan ik bij een gezin verblijven die in San Diego wonen, maar daarna zou ik graag willen rondreizen. Ik zie het in mijn eentje ook niet helemaal zitten en heb daarom naar organisaties gekeken. de organisatie van trekAmerika zijn erg leuk. Daar heb je een reis die westener 2 heet en een andere die mountainTrail heet. Allebei zijn ze heel gaaf en ik denk dat ik MountainTrail ga doen van 29 mei tot 11 juni. Ik raad je dus aan om er eens te kijken. Maar ik ben het met je eens, zelf roadtrippen geeft de meeste vrijheid en is een geweldige onderneming.
Succes met zoeken en mocht je van data veranderen laat je het maar horen! Mijn emailadres: [EMAIL=“manoukvernij@hotmail.com”]manoukvernij@hotmail.com

Groetjes, Manouk