Hi guys,
Ik wil in april/mei een lange roadtrip maken door 't westen van de USA, California, Arizona, Nevada en Utah. Ook Wyoming, Colorado en Montana lijken me waanzinnig maar wellicht iets teveel van het goeie. Vooral de afwisseling tussen de steden en back to nature ervaring lijkt mij een hele fijne combi. Inmiddels heb ik al redelijk wat landen gezien, maar USA eigenlijk nog niet zo van gekomen. Heel veel highlights on my list: San Francisco, Pacific road, LA, Yosemite NP, Joshua Tree NP, Death Valley, Sequoia NP, Grand Canyon, Monument Valley, Antelope Canyon, Lake Powell, Glen Canyon, Valley of Fire, Las Vegas, Moab, Zion NP, Arches NP, Bryce NP, Grand Teton, Yellowstone!
Wat er nooit in mijn handbagage ontbreekt is mijn digitale spiegelreflex. Houd jij ook van fotograferen, hiken en er op uittrekken, dan kom ik graag met je in contact!
Kort iets over mij:
Ik ben 34, woon in Utrecht en onlangs mijn baan opgezegd om nog meer van de wereld te kunnen zien! Afgelopen jaren onder andere in Zuid-Afrika, Namibië, Botswana, Vietnam, Cambodja, India, Peru en IJsland geweest en wil hier graag USA aan toevoegen. Ik reis liever samen dan alleen, dus vandaar deze post. Mocht je interesse hebben om geheel of gedeeltelijk met mij mee te gaan, laat het me weten.
Groetjes!