Hi,
Ben opzoek naar een vakantiepartner die met mij door Noord-Amerika wilt reizen voor ongeveer 4 weken (korter of langer kan ook). De reis is nog niet uitgestippeld! Ik heb al wel bij reisorganisaties zoals Djoser gekeken maar denk dat het voordeliger en leuker is om deze reis samen in te plannen. San Francisco staat wel op mijn lijstje van plekken die ik zou willen bezoeken. Vorig jaar heb ik NYC bezocht en het was geweldig!! Zou het zeker niet erg vinden om terug te gaan:). Ik ben 28 en ben opzoek naar iemand van mijn leeftijd die openstaat om samen een reis te plannen.
:dag:
Hoi Melissa,
Klinkt goed! Heb je ondertussen al meer plekken in gedachten? Ik wil aan de west-kant blijven, aantal National Parks en Los Angeles, San Francisco en Las Vegas bezoeken. Ik ben van plan om voornamelijk in hostels te overnachten en een huurauto te gebruiken.
En had je een periode in gedachten? Ik zat te denken aan het najaar, september of oktober, aangezien nog voor de zomer wel erg snel is en het in de zomer zelf erg heet is. Hoor graag of die plannen jou ook aanstaan!
Ik ben ook 28 trouwens.
Matthias
Hey Melissa,
Heb je al een idee wanneer je die kant op wil?
Ik ben een beetje aan het verkennen wat te doen met vakantie. Nog geen plannen, maar Noord Amerika kent volgens mij genoeg mooie steden en streken.
Ik ben 34 en ik zou ergens in jul/augustus of oktober wel weg willen…
groet, Maurice
haha… we reageren op hetzelfde moment!
Wow, en dat na een week geen reactie in die thread, toevallig haha.
Hallo Melissa,
Wanneer zou je naar Noord-Amerika willen reizen? Heb je al concrete plannen gemaakt?
Groetjes
Hoi naamgenoot!
Mijn plan is van 29 april t/m 15 mei door West-Amerika te reizen. LA is het begin en het eindpunt. Verder alle natuurparken en Las Vegas en San Francisco. Ik zou eigenlijk met een vriendin gaan, maar door (school)omstandigheden moet zij helaas de reis cancelen. Dus ik heb besloten om er in mijn uppie op uit te trekken! Mij lijkt het gezellig om eens ergens af te spreken onder het genot van een biertje en wellicht samen verder te reizen
Hi,
Daar ben ik weer. Leuk om de reacties te lezen! Mijn plan is om in september te gaan reizen door Noord-Amerika.
Groetjes
Hoi Melissa,
ik ben op zoek naar reismaatjes voor de periode half augustus tm half oktober om Noord-Amerika te ontdekken. Ik zou graag eerst naar New York willen en vervolgens via Las Vegas de westkust af te gaan (steden en parken). Het liefst zou ik nog doorvliegen naar Florida en vanuit daar naar Cuba (voordat het te laat is).
Als iemand deze plannen wat lijkt hoor ik het graag. Ik ben 22 jaar en wil even reizen voordat ik aan mijn coschappen ga beginnen.
Groetjes Robin
Hoi,
Ik ben vanaf eind juni/begin juli beschikbaar om een roadtrip te maken door de VS. Zit nu in Miami en zou op zich vanuit hier alle kanten op kunnen. Ik huur het liefst een auto, zodat alle vrijheid er is Iemand nog concrete plannen in deze periode? Meer info. check mijn advertentie.
Groet, Floris
Hi Melissa,
Ik ben 30 en wil ook door noord-America reizen, vanaf eind juni begin juli tot…
Sta je er nog voor open?
Dan kunnen we misschien ff een afspraak inplannen deze week?
Grtjes Miranda
Ik heb ook wel interesse! Ben 34 en reisperiode is juli en/of augustus. Is er een afspraak gepland of zullen we die plannen?
Hallo reizigers,
Ik vind het mooi om te zien dat er meerdere mensen zijn die graag door Noord-Amerika willen reizen en opzoek zijn naar een reisgenoot. Zelf had ik nog niks concreets alleen door dit te lezen lijkt het me een idee om met een groep van desnoods 4+ een afspraak in te plannen. Caravan/auto/busje huren en touren maar!!! Heb zelf een aantal reacties privé gekregen waar ik nog niet op alle gereageerd heb. De periode dat ik er heen wil is begin tot eind september langer kan ik niet weg (waarschijnlijk). Plekken die ik zou willen bezoeken zijn, San Francisco, Las vegas, Grand Canyon, (Miami), Washington DC, Los Angeles, meer minder vind ik allemaal prima als het maar een gave reis is.
Iedereen heeft wel zijn ideale vakantie, zelf heb ik nog nooit gebackpackt en heb geen idee als het iets voor mij is (kom ik op een manier achter natuurlijk). Cruisen met de auto door deze plekken, cultuur opsnuiven, af en toe gezellig uitgaan, drankje doen, hostel - hotel, festivalletje pakken (als ze dat dan hebben), en af en toe aan het strand liggen (na een brakke avond) vind ik ook niet erg. Vorig jaar in NYC geweest en zou het zeker niet erg vinden om daar weer heen te gaan rooftop bars zijn amazing!! Ik kan me snel aanpassen aan het lokaal leven… Als er mensen zijn die hier voor openstaan is het een idee om een keer met zn allen wat te gaan drinken en de plannen verder te bespreken. Ik hoor het wel.
Groetjes en sorry voor mijn late reactie, druk met afstuderen ben er bijna… Ik zal voortaan meer op m’n mail letten.
Ikzelf zou ook graag in september weg willen. Begint de temperatuur iets te zakken want op sommige plekken echt heel warm in juli augustus.
Je hebt een hoop plaatsen die je wilt zien. Mijn ervaring van mijn vorige reis was dat we er teveel hebben proberen in te proppen in te korte tijd.
Zag gisteren toevallig een gave aanbieding voorbij komen.
20dagen zuidwestUSA incl vluchten tranfsers camper voor 800 p.p
1 like