Van West naar Oost (of v.v.) Noord-Amerika; eind April voor 4 tot 6 weken.

Hoi allemaal,

Ik wil erg graag dit jaar reizen om mijn eigen wereld eens te vergroten, maar dit wil ik niet alleen, en daarom zoek ik een of meerdere reisgenoot(jes); liefst vrouwelijk van ongeveer de leeftijdscategorie 20-28 jaar.
Mijn plan is om midden/eind april dit jaar van de ene kust naar de andere kust van Noord-Amerika te reizen, met auto/busje/openbaar vervoer…? Steden (of bezichtigingen) die ik erg graag wil zien zijn: New York City, Niagra Falls, Chigago, Yellowstone, San Fransisco, Los Angeles, etc. In de Lonely Planet USA staan ook leuke dingen om te ondernemen.
Ik heb voor deze reis ongeveer 4 weken voor uitgetrokken, uit te breiden naar 6 weken.
Mijn reisplan ligt nog helemaal niet vast, dus ik ben erg flexibel in de plannen.

Via Kilroy heb je verschillende groepsreizen en dat trekt me ook heel erg, alleen het nadeel daarvan is dat je gebonden bent aan het reisschema.

Iets over mij: Ik ben sinds vorig jaar afgestudeerd en werkzaam als fysiotherapeut. Ik woon samen met mijn vriend in Noord-Holland. Ik ben 23 jaar, vandaar ook de leeftijdcategorie.

Heeft iemand in die periode ook zin om naar Noord-Amerika te gaan, laat dan wat van je weten.

Groetjes Alette