Hey allemaal! Wij (m, 29 & 28 jr, via een andere site in contact gekomen) zijn op zoek naar reisgenoten om ergens in de periode augustus t/m oktober een rondreis van zo’n 3 á 4 weken door west USA te gaan maken.
Onze bedoeling is om een kleine groep (m/v) te formeren van ca. 4-6 personen om vervolgens met huurauto’s en motels een combinatie van steden en nationale parken te bezoeken.
De route en exacte reisperiode is in onderling overleg. We hebben geen harde leeftijdsgrenzen maar mensen tussen de 20 en 40 vinden wellicht makkelijker aansluiting binnen de groep.
Heb je interesse, laat dan even een berichtje achter!
Ik ben erg enthousiast over jullie oproep! Heb zelf eind september, begin oktober vakantie en wil dan graag die kant op. Yosemite National Park sowieso, Seqouia…
Ik was van plan alleen te gaan, heb vorig jaar 2 weken Schotland gedaan, maar heb gelezen dat er nogal wat wilde beren rondlopen rond in de US!
Zijn jullie van plan ook eens een kampeerplaats op te zoeken voor het echte Amerikaanse buitengevoel?:USA:
Persoonlijk heb ik een reis in gedachten met een afwisseling tussen steden en natuurparken. Ik denk dat een dagje (of meer) kamperen dan ook zeker een optie is.
Wil jij je vooral richten op de natuurparken of lijken steden als LA, Las Vegas en San Francisco je ook leuk?
Ik was toevallig ook aan het rondkijken om eventueel in september vier weken naar west USA te gaan. Ik dacht er zelf aan om van stad naar stad te gaan en daar tussenin te genieten van de natuur! Ik ben echter geen tentenpersoon dus weet niet wat voor plannen je daarvoor in gedachten had? Verder had ik ook in gedachten om nog richting San Diego, Phoenix en las vegas te rijden en zo een rondje te maken. Ik hoor wel wat jouw plannen daarvoor zijn!
Bedankt voor je reactie. Roy en ik hebben samen het initiatief genomen.
De bedoeling is vooral om gebruik te maken van hotels/motels. Wellicht dat we in een natuurpark ooit eens gebruik gaan maken van een camping maar dan moeten alle voorzieningen daar aanwezig zijn. Zelf heb ik ook geen zin te gaan slepen met slaapzakken en andere campingspullen voor 1 of 2 nachtjes.
Zoals Roy al schreef willen we een combinatie van natuurparken en steden gaan bezoeken. Zelf ben ik al vaker in het gebied geweest en denk redelijk te kunnen inschatten hoe lang het leuk is om op een bepaalde plaats te blijven. Het reisschema maken we uiteraard in overleg.
Als je interesse hebt om mee te gaan, stuur me even een priveberichtje met je e-mailadres zodat we op die manier wat gegevens kunnen uitwisselen. Datzelfde geldt voor anderen die ook interesse hebben om mee te gaan. Afhankelijk van wie zich de komende weken aanmelden willen we uiteindelijk besluiten hoe en wanneer we op reis gaan
Er zijn een aantal mensen in dit topic die een reactie hebben geplaatst in dit topic, maar niet meer gereageerd hebben op onze oproep om per private message/e-mail contact op te nemen. Roy en ik willen de komende weken een beetje gaan inventariseren. Als je interesse hebt om mee te gaan, stuur dan een PM met je emailadres zodat we contact kunnen opnemen. Langzamerhand wordt het tijd om eens naar de route te gaan kijken enzo
Wie verder niet meer reageert, nemen wij van aan dat er geen verdere interesse is.
We zijn nog steeds op zoek naar reisgenoten Inmiddels bestaat ons groepje uit 3 mensen (29/m, 28/m en 39/v). De route is inmiddels grotendeels bekend. We starten vanuit San Francisco om via het Yosemite NP naar Las Vegas te reizen. Vandaar uit gaan bezoeken we een aantal parken in Utah (Zion/Bryce) en Arizona (Grand Canyon). Via cowboystadjes in zuid-Arizona reizen we westwaards richting Los Angeles waar we een paar dagen strand & fun inlassen Tenslotte rijden we langs de kust terug naar San Francisco. De reisperiode is zaterdag 4 september t/m maandag 27 september. We zijn sowieso op zoek naar 1 extra reisgenoot, maar hoe meer zielen, hoe meer vreugd We kijken uit naar evt. reacties!
Ik heb jullie net allebei een privé mail gestuurd maar als ik in mijn box van verzonden berichten kijk, zie ik ze niet staan…Ik weet dus niet of de mails goed zijn verstuurd. Willen jullie me dit even laten weten zodat ik eventueel een nieuwe poging kan doen? Ik heb in ieder geval interesse jullie oproep!
Wat een onwijs gaaf idee is dit!
dit lijkt me zo geweldig om te doen,
zelf ben ik een meid van 36, maar kan geen auto rijden, (hoopelijk is dit geen probleem)
Iedereen die interesse heeft om mee te gaan: stuur even een PM (private message) via deze site met je emailadres en wat basic info. We nemen dan per email wel even contact op om de details uit te wisselen.