Amerika!

hallo mensen,ik ben een jonge meid van 19,zou graag dringend de US gaan bezoeken maar alleen ga ik niet graag,wie wil er mee?? groetjes
elisa

Hey Elisa!!

Ik zou wel mee willen, maar wat zijn je plannen, wanneer wil je gaan en waar?

Ik ben voor alles in!

zie maar! :stuck_out_tongue:

Groetjes,

Stefan :slight_smile: (20)
Kupke22@hotmail.com

Heey
wat zijn je plannen om daar te gaan doen?
en wanneer wil je dan gaan?

Groetjes Laura

hoi
Ik wil ook zo graag naar amerika, zelf dacht ik aan los angeles hollywood,walk of fame, wbstudio, rodeo drive enz .misschien in augustus maar daar valt over te praten. Misschien iets voor ons vieren, ik hoor wel wat als jullie intresse hebben
groetjes melvin 20 jaar

Ik was zelf van plan om in +/- aug 2005 naar het buitenland te gaan…

Hai,
ik wil deze zomer (juli/augustus) naar Amerika met een jongerenreis. Het is leuker om met iemand die je een beetje kent te vliegen dan helemaal alleen. Ik zou dan naar San Fransisco, Los Angeles en Las Vegas enzo willen gaan…
xx Annette (18)

Hallo,
Ik ben ook van planom met een jongerenreis naar Noord-amerika te gaan. Ik ben al 2 keer eerder geweest maar dat was allen met familie. Beide keren ben ik naar florida,orlando geweest. Ik zoek iemand die zin heeft om mee te gaan naar amerika in de zomer vakantie. Met een jongerenreis. Het maakt niet uit waar in amerika.

iemand een site van jongerenreizen??? :wink:

neej nog niet gezien.

HEY :stuck_out_tongue:

Lijkt mij ook een leuk idee om met een jongerenreis o.a. Los Angeles te bezoeken! ( ben 19)
Heeft nog niemand er een gevonden??

Groet,
Anne :smiley:

Hey!

Ik wil ook heel graag naar de U.S.A. Zat zelf te denken aan New York in augustus. Zijn er meerdere (meiden) die daarheen willen?

Los Angeles, San Fransisco of Florida lijkt me ook heel leuk!

Iemand al jongerenreizen naar Amerika gevonden?

Hey Amerikagangers,

Misschien een suggestie voor degene die in de zomer naar Amerika willen: probeer eens een zomerkamp organisatie, dan ben je niet zo veel geld kwijt, verdien je ook nog wat, ontmoet je heel veel andere mensen met dezelfde instelling en heb je ook nog tijd om na het werk rond te reizen zo lang je zelf wilt.

voorbeelden www.ccusa.com
www.campamerica.co.uk

groetjes en veel plezier voor degene die gaan ( ik ben vorige zomer geweest met ccusa, echt een geweldige ervaring)

Ik wil ook wel gaan, maar dan naar New York of Miami ergens rond eind mei begin juni.
Groetjes Gijs!

Ben ook meisje v 19 En wil ook weg :smiley: nouja mail maar als je nog nie weg bent

Ik wil eind van het jaar (als het financieel lukt ;)) met de kerst en oud/nieuw naar New York en zoek daar nog een reisgenoot voor…

Mensen die zich geroepen voelen, reageer dan! :smiley:

Groetjes Jeroen :slight_smile:

Originally posted by entertainer86@24-02-2005, 15:58:35
** Hey Amerikagangers,

Misschien een suggestie voor degene die in de zomer naar Amerika willen: probeer eens een zomerkamp organisatie, dan ben je niet zo veel geld kwijt, verdien je ook nog wat, ontmoet je heel veel andere mensen met dezelfde instelling en heb je ook nog tijd om na het werk rond te reizen zo lang je zelf wilt.

voorbeelden www.ccusa.com
www.campamerica.co.uk

groetjes en veel plezier voor degene die gaan ( ik ben vorige zomer geweest met ccusa, echt een geweldige ervaring) **

Vertel eens wat over je ervaringen?

Bij TrekAmerica hebben ze heel veel jongerenreizen naar allerlei gebieden in Amerika. Je reist in groepjes van een 13-tal personen, en je logeert onderweg in tenten.

Hallo :slight_smile:

Ik ga in Juni voor het eerst naar amerika, met CCUSA… Ik ben heel benieuwd!! Ik ga daar 9 weken werken in een zomerkamp voor kinderen, daarna misschien nog rondreizen! Ik heb er heel veel zin in en ben ook heel benieuwd hoe het zal zijn! Zijn er nog meer mensen die dit gaan doen? Lijkt me wel leuk om daar mee in contact te komen! Mijn email is joannewf@hotmail.com

Groetjes!!!

heij!

ikke ( dat wil zeggen een vrouw van wel 19 jaren oud) wil de ongeveer de hele maand juli in Amerika gaan rondreizen. Heb als het gaat om het waarheen nog geen concrete plannen, behalve dat ik langs een vriend ga die in Detroit woont… Dus waarschijnelijk wordt het de oostkust van Amerika… NYC en wie weet wat nog meer!
Dit is voor mij de eerste keer backpacken, dus ik ga met een dosis moed, optimisme en idealisme, een camera en hopelijk genoeg geld!
Zoek je ook een felxibel iemand die meestal geen last heeft van een ochtendhemeur, dan hoor ik het graag!

Ciao Kas!