Reisgenootje USA

heey ik ben een meisje 18jaar afkomstig te België:paranoid:
en heb sinds mijn 12e al de grote droom om de wereld te zien en
de nummer 1 op mijn lijstje is amerika natuurlek
maar zou willen in september gaan ofzo of volgend jaar in mei of juni
maar niet alleen!! dus jullie weten mijn vraag al???
wie zich geroepen voelt email snel naar [EMAIL=“SteffiQuintijn@hotmail.com”]SteffiQuintijn@hotmail.com
het liefst van al zou ik willen beginnen met Florida
==> Universal Studios
==> Seaworld
==> Orlando
==> Shoppen
==> avontuurtjes maken :wink:
wie wil mee met mij?
groetjes

Hoi Steffi,

ik ben 22 jaar. Al jaren is het ook míjn droom om veel van de wereld te gaan zien. Ik ben nu bijna afgestudeerd en voordat ik met een vaste baan ga beginnen wil ik mijn ultieme droom gaan verwezenlijken…een rondreis maken door Amerika. Zelf woon ik in Nederland en ik ben ook op zoek naar iemand die met mij rond wil gaan reizen. Beetje cultureel snuiven enzo. Wat me van jouw oproep ook aansprak was het onderdeel…shoppen! Daar ben ik helemaal voor! Als je het wat vindt, moet je maar een mailtje terug sturen. Hoe lang ben je eigenlijk van plan te gaan?

Ik hoop wat van je te horen.

Groetjes,

Sharon

hey dankje voor je reactie, ja mijn droom is al 5-6jaar om naar daar te gaan maar om het vast te zetten eigelek al een groot jaar maar wist nog niet goed wat en waar er is natuurlek zoveel te zien!!
en heb er eens goed over nagedacht en zou het erg leuk vinden om iemand mee te hebben met dezelfde intresses zo…
o.a shoppen :slywink: dat moet geweldig zijn zo voor één dag je een wereldster voelen :biggrin: als je erover wilt praten en info of afspreken ofzo
moet je maar es toevoegen [EMAIL=“SteffiQuintijn@hotmail.com”]SteffiQuintijn@hotmail.com
wat spreekt jou aan aan de usa?
groetjes xxx

Ik heb je toegevoegd op msn. Wat mij vooral zo aanspreekt is de grootsheid denk ik. Nederland is een mini landje, (België is niet veel groter)
maar daar is alles groots. Over het hele land verschillende soorten plaatsen en landschappen. Bovendien wil ik alles wel eens zien wat je op tv ook ziet. :slight_smile:
Ik heb begrepen dat jij in september wilt gaan? Dat is ook de tijd dat ik wil gaan. Wil je alleen naar Florida of ook naar andere plaatsen? En hoe lang wil je gaan?

Misschien dat ik je dan spreek op msn.

Groetjes,

Sharon