Ik zoek een reisgenootje die met mij één of twee maanden door de VS wilt reizen en dan vooral de west kust. Maar als jij nog andere leuke plaatsen in de VS kent, kunnen we dat zeker ook doen! Ik ben 21 jaar, ik woon in de buurt van Haarlem en ik studeer dit jaar af in juli. Ik zou graag daarna willen reizen met een vrouwelijk leeftijdsgenootje die met mij dit avontuur wilt aangaan. Ik houd ervan om veel te zien, maar lol maken hoort daar zeker ook bij! Als dit je leuk lijkt, laat dan wat weten en dan kunnen we afspreken!
Hey Tessa & Bo,
Mijn naam is Annelieke, een 25 jarige student uit Leiden. Ook ik heb juli en augustus vakantie (12 juli tm 31 augustus) en heb plannen om naar de USA te gaan. Ik wil graag de grote steden aan de oost en west kust bekijken, een aantal natuurebieden (niagra falls, yellowstone parc, grand canyon, etc). Ik hoor graag wat jullie plannen zijn!
Ik heb deze zomer 4 weken vakantie (15juli t/m 15augustus) en wil heel graag een reis(je) maken. Canada lijkt me geweldig!
De route die ik graag wil maken is van Calgary naar Vancouver, inclusief Vancouver Island… (ORKA’S!! ) Concrete plannen heb ik nog niet, maar dat lijkt me leuk om samen te doen!
Iets over mij:
Ik ben 23 jaar en werkzaam als verpleegkundige.
Momenteel nog bezig met een vervolgstudie, vandaar alleen de zomerperiode beschikbaar.
Avontuurlijk
Gek op zwemmen & op mooie natuur
In voor actieve vakantie, maar vind het ook heerlijk om een dagje niks te ondernemen.
Vind het leuk om een avondje te stappen of een drankje te doen in de kroeg
Bedankt voor jullie reacties! @annelieke: ik heb vooralsnog niks met bo afgesproken, dus het zijn voorlopig nog alleen mijn plannen;)
@bo: lijkt me leuk! het is wel een beetje onhandig om naar de VS te gaan als je geen 21 bent, omdat je dan geen bar in kan komen, wanneer wordt je 21?