Ik zoek een reisgenootje die met mij één of twee maanden door de VS wilt reizen en dan vooral de west kust. Maar als jij nog andere leuke plaatsen in de VS kent, kunnen we dat zeker ook doen! Ik ben 21 jaar, ik woon in de buurt van Haarlem en ik studeer dit jaar af in juli. Ik zou graag daarna willen reizen met een vrouwelijk leeftijdsgenootje die met mij dit avontuur wilt aangaan. Ik houd ervan om veel te zien, maar lol maken hoort daar zeker ook bij! Als dit je leuk lijkt, laat dan wat weten en dan kunnen we afspreken!
Hey Tessa & Bo,
Mijn naam is Annelieke, een 25 jarige student uit Leiden. Ook ik heb juli en augustus vakantie (12 juli tm 31 augustus) en heb plannen om naar de USA te gaan. Ik wil graag de grote steden aan de oost en west kust bekijken, een aantal natuurebieden (niagra falls, yellowstone parc, grand canyon, etc). Ik hoor graag wat jullie plannen zijn!
Ik heb deze zomer 4 weken vakantie (15juli t/m 15augustus) en wil heel graag een reis(je) maken. Canada lijkt me geweldig!
De route die ik graag wil maken is van Calgary naar Vancouver, inclusief Vancouver Island… (ORKA’S!! ) Concrete plannen heb ik nog niet, maar dat lijkt me leuk om samen te doen!
Iets over mij:
Ik ben 23 jaar en werkzaam als verpleegkundige.
Momenteel nog bezig met een vervolgstudie, vandaar alleen de zomerperiode beschikbaar.
Avontuurlijk
Gek op zwemmen & op mooie natuur
In voor actieve vakantie, maar vind het ook heerlijk om een dagje niks te ondernemen.
Vind het leuk om een avondje te stappen of een drankje te doen in de kroeg
Bedankt voor jullie reacties! @annelieke: ik heb vooralsnog niks met bo afgesproken, dus het zijn voorlopig nog alleen mijn plannen;)
@bo: lijkt me leuk! het is wel een beetje onhandig om naar de VS te gaan als je geen 21 bent, omdat je dan geen bar in kan komen, wanneer wordt je 21?
@anne: Canada is uiteraard super gaaf, maar dat is niet mijn plan, dus misschien kan je beter een ander reisgenootje zoeken of zelf een oproep plaatsen? Tenzij je wel graag naar de westkust van de VS wilt?
Ik weet niet of je al plannen gemaakt hebt voor de zomer, maar het lijkt mij erg leuk om naar New York te gaan en daar eventueel nog een aantal andere plekken te bezoeken. Daarna wil ik afzakken naar Atlanta waar ik ga studeren. Ik ben wel pas twintig, maar als het je wat lijkt hoor ik graag wat van je!
Ook ik zoek nog een reismaatje voor een mooie tocht door de VS! Ik ben 22 jaar oud en mijn route ligt nog niet echt vast, wel staat LA hoog op mijn verlanglijstje. Ga in september in Seattle studeren (heb daar een redelijk groot appartement vanaf ca. 20 augustus (in overleg iets eerder), dus daar kunnen we eventueel ook nog een tijdje vertoeven), dus zou graag in augustus aansluiten/mee reizen. Ik heb stage tot 1 augustus, maar daarna heb ik nog geen plannen. Graag zou ik aansluiten bij (een van) jullie:)
Ik zie dat jullie plannen hebben om aankomende zomer naar de VS te gaan! Ben zelf ook op zoek naar een reisgenootje(s) (hoe meer hoe beter) en zou graag naar New York en eventueel wat andere steden willen gaan. Ik ben 20 jaar en studeer in Rotterdam. Vanaf 17 augustus ga ik een semester aan San Diego State University volgen dus vanaf half juli tot ongeveer 14 augustus (data zijn redelijk flexibel) lijkt het me leuk om amerika te verkennen. Hebben jullie al plannen gemaakt?