Reizen Amerika + New York

Hee mensen!

Ik ben een 20 jarige studente die op dit moment voor een half jaar in Boston studeert. Na mijn studie (eind mei) wil ik heel graag wat meer gaan zien van Amerika en daarvoor ben ik nog op zoek naar een leuke reisgenoot tussen de 18 en 26 jaar (zelf wordt ik 21 in mei).

Daarnaast wil ik ook nog heel graag naar New York. Dit kan ook gedurende mijn studie dus wanneer er mensen zijn die mijn interesses delen hoor ik het heel graag!

Groetjes,

greetings & salutations…wat voor studie doe je als ik vragen mag? jammer dat je een leeftijdslimiet hebt ingesteld…ben in 30. heb zelf in verleden in New York en usa gewoond (ca 5jr). ga je ook nog naar california? als je rond de zomer klaar bent,…rent a convirtable. rij de A1 de coastal highway langs de kustlijn naar LA. supermooi!! heb zelf in pasadena gewoond en prachtig gewoon! vanuit daaruit naar NY om daar nog effe te chillen. suc6

Hee!

Bedankt voor je reactie. Wow vijf jaar gewoond in New York: ik ben jaloers! Ik hoop zeker iets met je tips te kunnen, thanks!

Groetjes

hoi ik ben andy, 25 uit vlaams-limburg.

ik zoek dringend nog een reisgenoot om mee te nemen naar san francisco, las vegas en nevada.
normaalgezien had ik al een reisgenoot, maar die moest helaas afhaken omdat hij geen verlof kreeg :(. Met als gevolg dat ik de hele reis al gepland heb, maar (misschien gelukkig) nog niet geboekt.
We waren van plan 6 nachten in san francisco te blijven, dan 8 nachten las vegas en dan 5 nachten los angeles.
Ik heb gezien dat je het liefst naar NY wou gaan, maar daar moet ik je helaas teleurstellen :s

lijkt dit je toch iets? gelieve zo snel mogelijk te reageren

Hee Andy,

Je plan klinkt best goed, kun je me er iets meer over vertellen? En wanneer wil je gaan? Ik wil namelijk wel meer zien dan alleen de westkust, maar sta ook zeker open voor een trip zoals jij het voorstelt. Dus wanneer je er iets meer over verteld kan ik je misschien een meer concreet antwoord geven;)

Groetjes,
Ifra