Reizen Amerika + New York

Hee mensen!

Ik ben een 20 jarige studente die op dit moment voor een half jaar in Boston studeert. Na mijn studie (eind mei) wil ik heel graag wat meer gaan zien van Amerika en daarvoor ben ik nog op zoek naar een leuke reisgenoot tussen de 18 en 26 jaar (zelf wordt ik 21 in mei).

Daarnaast wil ik ook nog heel graag naar New York. Dit kan ook gedurende mijn studie dus wanneer er mensen zijn die mijn interesses delen hoor ik het heel graag!

Groetjes,

greetings & salutations…wat voor studie doe je als ik vragen mag? jammer dat je een leeftijdslimiet hebt ingesteld…ben in 30. heb zelf in verleden in New York en usa gewoond (ca 5jr). ga je ook nog naar california? als je rond de zomer klaar bent,…rent a convirtable. rij de A1 de coastal highway langs de kustlijn naar LA. supermooi!! heb zelf in pasadena gewoond en prachtig gewoon! vanuit daaruit naar NY om daar nog effe te chillen. suc6

Hee!

Bedankt voor je reactie. Wow vijf jaar gewoond in New York: ik ben jaloers! Ik hoop zeker iets met je tips te kunnen, thanks!

Groetjes

hoi ik ben andy, 25 uit vlaams-limburg.

ik zoek dringend nog een reisgenoot om mee te nemen naar san francisco, las vegas en nevada.
normaalgezien had ik al een reisgenoot, maar die moest helaas afhaken omdat hij geen verlof kreeg :(. Met als gevolg dat ik de hele reis al gepland heb, maar (misschien gelukkig) nog niet geboekt.
We waren van plan 6 nachten in san francisco te blijven, dan 8 nachten las vegas en dan 5 nachten los angeles.
Ik heb gezien dat je het liefst naar NY wou gaan, maar daar moet ik je helaas teleurstellen :s

lijkt dit je toch iets? gelieve zo snel mogelijk te reageren

Hee Andy,

Je plan klinkt best goed, kun je me er iets meer over vertellen? En wanneer wil je gaan? Ik wil namelijk wel meer zien dan alleen de westkust, maar sta ook zeker open voor een trip zoals jij het voorstelt. Dus wanneer je er iets meer over verteld kan ik je misschien een meer concreet antwoord geven;)

Groetjes,
Ifra

hello…niet 5 jr alleen new york hoor…hahha gelukkig niet. valt best tegen! ‘vieze’ luidruchtige stad is het. licht er aan waar je woont natuurlijk.

aan de westkust heb ik lange tijd gewoond waaronder pasadena en Fresno CA. Oregon,Washinton State,etc.

mocht mn leeftijd toch geen belemmering zijn hihi. dan ben ik wel mogelijk geïnteresseerd.

dank je, ja ik wou gaan van 14 juli tot 2 augustus, ik heb een planning op men laptop staan misschien kan k die es doorsturen?

Hallo, ik heb eventueel ook wel interesse. Mijn naam is Aletta en ik ben 22 jaar.
In 2010 heb ik een korte rondreis via FOX vakanties gedaan, waarbij ik o.a. naar New York en Boston ben geweest. Ik zou ontzettend graag terug naar New York willen, omdat ik daar toen maar 2 dagen geweest ben. Daarnaast wil ik ook zeker wat meer van Amerika zien. Wat had je precies in gedachte en voor hoe lang? Ik zou het liefst wel pas eind juni, juli of augustus willen gaan, zodat ik wat meer tijd heb om te sparen. Groet, Aletta

Hee Aletta,

Bedankt voor je berichtje!
Ik weet nog niet precies wat mijn plannen gaan zijn omdat ik deze ook op mijn reisgenootjes wil afstemmen. Echter begin ik wel echt begin mei. Dit komt omdat mijn studie in Boston dan afloopt en ik vanaf dan vrij ben. Mijn idee is om ongeveer een week in New York te zijn of in ieder geval lang genoeg om zo veel mogelijk te zien. Daarnaast wil ik ook Washington DC nog graag zien. Overige plannen staan vrij open. Het idee is nu om een route te plannen van te voren maar alles nog vrij open te laten en dan met een auto of misschien de trein naar verschillende plekken te gaan. Deze plekken kunnen een afwisseling van natuur, steden en uitgaansgelegenheden zijn. Zoals je ziet is het nog allemaal vrij open en ben ik ook benieuwd naar jou ideeën! Ow en de duur van de trip: hmm waarschijnlijk een maandje, ligt er ook aan hoe snel het geld er doorheen gaat.

Misschien kunnen we gewoon mailen met elkaar? Dat is wat makkelijker en dan kunnen we elkaar iets meer specifieke dingen vertellen. Ow en wat zijn jou ideeën voor het rondreizen in Amerika?

Groetjes,
Ifra

igoossens@fisher.edu

Hee Andy,

Sorry mijn plannen beginnen al vanaf mei omdat mijn studie dan afloopt in Boston. Daarnaast wil ik ook wat meer van de geheel Amerika zien. In ieder geval héél veel plezier in Amerika en ik ben benieuwd naar je verhalen!

Groetjes,
Ifra

Wow, perfect! Gisteren bedacht dat ik voor een week of 4, 5 wil gaan reizen.
Mijn eerste droomreis is Amerika, dus heb ik daar even mijn zinnen opgezet, maar wil wel graag een reisgenootje vinden, dus wordt het een ander land, dan maar een ander land.

Maar Ifra, jou planning komt perfect overeen! Ik zat zelf te denken van half mei tot half juni/eind juni. Met een max budget van +/- 3.000 inclusief ticket (voor mij naar Amerika). Welke route? Nog geen idee, sta open voor alle ideeen. iig een aantal grote steden, maar ook zeker de natuur. Heb ook nog een bekende daar wonen, zou leuk zijn om hem even op te zoeken. ( in Bend ) …

Ben zelf dan 25 jaar en in mei loopt mijn contract af, dus wil ik dan eerst reizen voordat ik opzoek ga naar andere baan.

Roadtrip middels auto lijkt me echt heel vet. Vriendin van me is nu bezig met wereldreis en heeft Amerika net deels gehad en die adviseerde ook trein & bus, was goed te doen zei ze.

Groetjes, Sandra