Reisgenoot gezocht voor USA o.a New York en LA/ eind 2009 begin 2010

Hallo

Mijn naam is Niels, 20 jaar oud, en student! Ben na 2 jaar studie ‘rijp’ voor een half jaartje buitenland!! Mijn plan is een reis naar de States eind 2009 of begin 2010, reisduur teminste 4 maanden, maar evt langer. Heb al het een en ander opgezocht, m.b.t. visa en verblijfplaats. Maar ben nog op zoek naar een gezellige reisgenoot(m/v 18-23 jr).

Het lijkt me geweldig om New York en LA bezoeken, en een uitstapje naar Canada lijkt me ook een mooie ervaring. Ook zit ik er over naar te denken om een taalcursus te doen en evt een baantje te zoeken. Maar ik ben er nog niet helemaal uit en ik sta ook zeker open voor andere ideeën!
Herken je je enigzins in mijn verhaal of spreekt het je aan? Of ben je ook opzoek naar een reisgenoot? Laat dan even een bericht achter!

ciao,
Niels

Hallooooooo!

Ik ben Roos, ik ben 20 jaar & studeer aan de Universiteit van Amsterdam. Communicatiewetenschap is de richting die ik volg maar na 2 jaar heb ik besloten om een jaartje te werken&te reizen. Eigenlijk beetje same story als jij dus…

Je plan voor amerika is opzich heel vet maar ik vroeg me af of dat ook het enige is, alleen noordamerika? Wil je niet naar het zuiden? Wat voor studie doe je ? Waar woon je ?

Ik hou van dansen, van muziek, van de zon, van mijn vrienden en vriendinnetjes, van vakanties, van het strand, van lange uitgaansnachten,van cultuur, van foto’s maken, van wijntjes bij het eten, van kleren… veeeeeeeeeeel!

Liefs! :kus:

eh niels, ik heb echt zin om ook ‘even’ te stoppen met mijn studie rechten nu omdat ik er totaal geen zin meer in heb… En nu ken ik iemand die een lange tijd geleden gewoon met niets is vertrokken naar new york en daar 2 jaar in een appartement heeft gewoont en gewoon daar voor zijn geld gewerkt en het echte leven van New York zeg maar geproeft, en hij vond dit fantastisch. Hij zei dat het super was om gewoon met niets te vertrekken en daar een appartementje zoeken en te werken, en in New York mensen te leren kennen…

Ben 18 jaar, bijna 19. Studeer nu dus rechten aan de universiteit… Hou wel van sporten en hou van humor en gezelligheid…

Misschien even msn’en ofzo? Gaat wat makkelijker…

gr

Hey Niels,
Dit verhaal spreekt mij zeker aan… Ik ben Geoffrey 21 jr. en ben ook van plan om minimaal 4 maanden naar NYC te gaan om daar te werken en te wonen.

Voeg me anders toe op msn of stuur even een mailtje, het lijkt me sowieso handig om ideeën uit te wisselen.

[EMAIL=“Gvanderkrieken@hotmail.com”]Gvanderkrieken@hotmail.com

Voor mensen die zich ook aangesproken voelen tussen de 18 en 25 voeg me ff toe mischien hebben we wel wat aan elkaar.

Groeten, Geoff