New York 2012

Wie o wie kan net zoals mij ook niemand vinden om naar New York te gaan :frowning: Vrienden vinden het te duur of kunnen niet. Wil zo graag weer terug maar een reisgenoot is dus het probleem. Zat zelf te denken aan april/mei maar een ander tijdstip kan ook een optie zijn. Ik moet gewoon weer naar New York :stuck_out_tongue: Zat zelf te denken aan een week. Langer kan waarschijnlijk ook wel :slight_smile:
Ben een 27 jarige jongen uit Enschede

Een maand rondtrekken in Amerika is ondertussen ook wel een optie :slight_smile:

Hee,

ik ben ook nog op zoek naar een reisgenoot(e).
Ik ben op dit moment aan het studeren in Boston en wil graag vanaf mei gaan reizen! En natuurlijk New York zien. Ik ben wel pas 21, ik weet niet of dit een probleem is?

Groetjes

Je leeftijd is geen probleem hoor :slight_smile:
Maar hoe wil je dat gaan doen? Ga je na je studie eerst terug naar Nederland of ga je gelijk vanuit Boston door naar New York? En wil je er een citytrip NY van maken of een rondreis door Amerika?

Groeten Glen

Hee Glenn,

Ik wil gewoon vertrekken vanuit Boston omdat ik hier nu al woon zou het niet handig zijn eerst weer terug naar Nederland te gaan. Daarnaast wil ik het liefst verschillende plekken in Amerika zien zoals New York, Washington DC enz. maar vind ik het ook interessant om meer natuurgebieden te zien. Dus ik sta eigenlijk gewoon nog heel erg open voor verschillende opties maar wil wel gewoon veel van het land te zien krijgen.

Wat zijn jou ideeën voor het reizen enz?

Groetjes

Niemand die een week naar New York wil?

Hoi Glen,

En allebei, NY en rondreizen dus?

Ik was van plan om een maand de natuur in het westen te bezoeken en daarna een week of twee in het oosten New York, Chicago, Boston en Washington te bekijken.

Enige probleem is wel dat ik eigenlijk pas begin juni op z’n vroegst kan vertrekken.

Hey,

Het rondtrekken is geen optie meer op het moment voor mij. Heb op het moment andere prioriteiten. Een week NY is nog wel een optie. Maar dat is voor jou zeker niet het geval ofwel :stuck_out_tongue:

Hoi Glen!

Toevallig ga ik een week naar New York. Ik heb al een ticket. Ik ben er van 7 tot en met 14 juli. Ik ben 25 en heb (nog) geen reisgenoot.

Ik ben al eens eerder in NY geweest, dus ik hoef niet alle bezienswaardigheden te zien. Ik maak uit jouw verhaal een beetje op dat jij er ook al eens bent geweest? Wat zou jij daar willen gaan doen?

Groetjes,
Sofie

Hey Glenn ea…
ik ben ook plannen aan het maken voor een week in de maand juli NY…kheb nog geen ticket of verdere concrete plannen voor daar. Ik ben er 2 maal eerder geweest, en vind het overdag leuk door de wijken te slenteren, alles van eten te proberen wat los en vast zit, en 's avonds wat te stappen. Museum, sportwedstrijd, theater, enz…ben wel voor alles in denk ik.

Ik ben er een weekje vanaf 19 Juni. Als iemand een keer gezellig wilt afspreken, laat maar weten!

Hallo Glen,

New York wil ik graag naar toe gaan. Ben er zelf nog niet geweest. Eventueel langer dan een week kan ook, Ik heb vanaf 20 juli 3 weken vakantie.

Groeten, Persijn

Hey Sofie,

Ik had je een al pm gestuurd!

Hey Frans,

Heb je al een idee in welke week je zou willen gaan? Zijn er nog dingen die je wil zien? Ben zelf niet zo van theaters maar we kunnen altijd bekijken wat voor plannen jij verder hebt en welke ik heb. Waar kom je vandaan?

Hallo Persijn,

Heb jij al een idee wat je daar wil gaan doen/zien? Verder al plannen? Wil je in een hotel of hostel?

Misschien kunnen we wel met een groepje naar NY :stuck_out_tongue:

Hallo Glenn,

Afwisseling tijdens een stedentrip of vakantie is het belangrijkste. De bekende dingen van New York zou ik willen zien en misschien heb je omdat je er eerder bent geweest wel ideeën waar je wel en niet naar toe zou moeten gaan.
Een hostel is prima. Het hoeft geen luxe hotel te zijn. Wat is jouw voorkeur?

Als er meer mensen zijn of je wil dingen gaan regelen hoor ik het graag.

Groeten, Persijn

Hey Glenn,
mijn plannen staat voorlopig op pauze,…sinds gisteren wordt het waarschijnlijk toch een andere bestemming.
Succes, Frans.