Ik ben een leuke gezellige vrouw van 41 uit Amsterdam…
Ik wil graag voor de 3de x naar New york…het liefst in maart 2012 niet langer dan een week.Ik kan op dit moment niemand vinden om met mij mee te gaan,dus probeer ik het hier.
Hallo Leila, lijkt me wel leuk om New York in die periode te bezoeken. Zelf had ik trouwens een autoreis in gedachten, maar dat kan altijd later nog… Ik heb voldoende reiservaring en ben meestal ook niet al te moeilijk. Ik hobbel gewoon met je mee door New York…en het scheelt idd. ook in de kosten nietwaar?
Groetjes Henkjan:dag:(44).
Hier ook een 41-jarige meid die graag iets van de wereld ziet. En ja ben al een keer in NY geweest en wat een geweldige stad. kortom zou geen straf zijn om deze nogmaals voor een week te bezoeken.
Wanneer zou je ongeveer willen gaan en hoe ziet zo’n week NY er bij jou uit?
Ik weet dat het een schot in het wilde is maar misschien heb je belangstelling voor mijn oproep. Rondreis Westen, weekje Ney york en dan weekje Miami. Dit alles in Sept/Okt 2014. Dus tijd genoeg om voor te berieiden.Wel leeftijdverschil (58) en man, maar het gaat hier ook om gezelschap en drukken van de verblijfskosten (alleen is de kamerhuur erg hoog). Alvast excuses voor dit brutale voorstel, maar het is best lastig voor mij een reispartner (VRL) te vinden.
Hi Leila,
Ik wil ook naar New York en niemand van mijn vriendenkring kan en wil mee. Wanneer ga jij?
Ik ben wel 27 jaar, weet niet of je dat erg vindt…
Ik ben een man van 59 en van plan in sept/okt 2014 een georganiseerde rondreis door het westen van Amerika te maken met daarna nog een weekje New York. Ik zoek een reisgenote voor gezelschap en om de kosten te drukken. Geen bijbedoelingen, dus leeftijdsverschil wat mij betreft niet relevant. Heb je misschien belangstelling?