Wie heeft er zin om mee te gaan voor een korte trip naar New York in maart 2012?
Ik ben van plan in maart 6 dagen naar New York te gaan. Dit is kort maar ik heb ook nog dagen nodig voor andere vakantieplannen. Maar wie heeft er zin en tijd om gezellig samen de stad te ontdekken en als je zin hebt samen te winkelen. Ik ben een vrolijke, 35 jarige vrouw en ben al een paar keer in America geweest maar nog nooit New York opgezocht dus hoog tijd! Wel vantevoren ontmoeten.
Hoi Nicole
Ik ben een leuke gezellige spontane vrouw van 41 maar voel me 25:D ik woon in amsterdam.
Wil zeker volgend jaar weer naar new york,en maart lijkt me prima…
Ik ben de afgelopen 2 jaar 2 x in new york geweest,maar kan op dit moment niemand vinden die met mij mee wilt…Ik ben gek op shoppen das de grootste reden dat ik weer wil gaan,maar er zijn nog wel een aantal andere dingen die ik nog graag wil doen…Ik ken de stad vrij goed dus.
Heb in hotel Penssylavania gezeten midden in het centrum…prima hotel naast het grote warenhuis Macys.Prijs is goed te doen als je via ebookers boekt,scheelt 250 euro met arke of d reizen.
Ik ben een makkelijk type…heb je ergens geen zin in…prima!
Nou mocht je intresse hebben hoor ik het graag.
groetjes Leila
heej Nicole
Ik heb je 2 mailtjes gestuurd,hoop dat je ze ontvangen hebt,zoniet laat het me dan weten.
groetjes Leila
hoi hoi
ik heb je vd week gemailt en net weer maar aangezien ze niet in me verzonden mail staan weet ik niet of je ze ontvangen hebt…hotmail doet beetje raar.Wil je me even mailen?
groetjes leila
hoi nicole
had je nog wat kunnen regelen?..ik heb tog maar bedacht dat ik ook wil en moet gaan.dus als je nog niemand hebt mail me dan…
leila