Reisgenoot gezocht voor New York

Ik wil graag in mei naar New York gaan en ben op zoek naar iemand die er dan ook is of erheen wil in dezelfde periode. Ik ben een meisje van 24, uit Amsterdam dat van gezelligheid, kunst en cultuur houdt en wil New York graag samen met anderen beleven. Lijkt het je wat? Laat dan ff wat horen. :smile:

Hallo

Ik wil ook graag een keer naar New York. Ben een meisje van 24 uit Belgie. Ik weet niet of je al vertrokken bent naar NY? Zoniet laat me wat weten.
gr Sofie

Ben je al geweest?
Gr Jan 27

Ik ben vorige zomer geweest, was echt super!!! Ik zou zo weer willen gaan!

Gr, Stefan

He Stefan, Alles ok?
Dus het is zeker de moeite waard?
Hoelang ben je vorige zomer geweest en wat zou je als je voor de tweede keer zou gaan, weer willen zien? Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Gr Jan

He Stefan, Alles ok?
Dus het is zeker de moeite waard?
Hoelang ben je vorige zomer geweest en wat zou je als je voor de tweede keer zou gaan, weer willen zien? Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Gr Jan

hoi, ik ben pieter,22 en een reisje naar New York lijkt mij ook leuk. als je een datum hebt zeg het me maar en voor hoe lang.
groetjes pieter

[EMAIL=ā€œpieterthibaudier@hotmail.comā€]pieterthibaudier@hotmail.com

Hey hey,ik ben een meid van 28jr en vertrek 4 mei naar New york…
Ik weet niet of jij al geboekt hebt?
En in welke je week je precies wilt gaan…
Hoop iets van je te horen…:smile::smile:

NY is echt de moeite om te bezoeken…
Ik zou er ook graag nog eens even tussenuit knijpen. Kan je zeggen wanneer je wilt gaan?

Missy, waar heb je je ticket/reis geboekt en mag ik vragen wat het gekost heeft?

Groetjes,

Hallo, ik ben RenƩ en ga 02 juni voor 6 dagen naar New York city. Puur voor plezier. Ik ga er voor de tweede keer naar toe maar ditmaal alleen. Heeft er iemand zin om mee te gaan?
Als je zin hebt, mail me dan… rvd4always@hotmail.com