2 weken New York

Hallo,

Ik ben van plan om 2 weken naar New York te gaan, dit is voor het eerst dat ik naar Amerika ga.
Heb altijd al New York willen bezichtigen, met name de beroemde gebouwen/locaties (empire state building, brooklyn bridge, statue of liberty, central park, broadway, wall street, china town, blabla…)
Maar natuurlijk ook events zoals theathers, eventueel drum n bass/dubstep feestjes, jazz club, central park zoo.
Er is alleen niemand die met mij mee kan(wil :p) gaan. Misschien is er iemand op dit forum die mee wil.
Ik ben een jongen/man van 28 jaar, het reismaatje kan een man of vrouw zijn en leeftijd maakt niet zoveel uit.
Het liefs wil ik in september gaan, maar kan eventueel ook in een andere maand.
Laat maar een bericht achter als je interesse hebt.

Hey!
Ik wil misschien ook dit jaar naar NY, ben daar zelf nog nooit geweest, maar er wonen heel veel vrienden/fam die me kunnen opvangen, maar heb niemand die mee kan/wil gaan en wil zeker niet alleen gaan.
Zou het ook leuk vinden om de bekende ‘‘hotspots’’ van NYC te zien!
Ik ben een meid van 19 uit Noord-Holland, bezig met een opleiding, altijd in voor een beetje avontuur :smiley:
Qua tijd zat ik zelf rond augustus/september.
Laat me weten of het je iets lijkt!

hallo ik ben jahlany ben 20 jaar (man) ik ben vanplan om ook naar new york te gaan heb daar ook famillie en vrienden ik wil verder daar mijn leven opbouwen en daar naar school gaan en werken heb me ook al daar ingescheven en ja ben opzoek naar iemand die mee wil en me daar in wil steunen …?ik zou wel mee willen hoor!

nou ik ben vrouwbij 24 jaar en kom uit omegving apeldoorn
Het lijk me een zeer mooie plaats. wanneer ben ej van plan in september te gaan? gr

hallo,

ik had niet verw8 dat er zoveel mensen zouden reageren. nu iets van 8 personen totaal geloof ik. Ik ben iig nog van plan te gaan, waarschijnlijk midden augustus of september. Als je nog interesse hebt stuur dan je email naar mijn pm dan voeg ik je toe aan msn, praat makkelijker.

groeten,
wesley

hey

In New York is er altijd veel te beleven, echt een stad die ik graag wil bezoeken.

heb je pm al eerder gestuurd.

eind aug/sept zeker mooie tijd

:wereld:

Heey,

ik wil graag rond 15 augustus op vakantie en ben nog op zoek naar een leuke reis en een leuke reisgenoot. New York lijkt me iig geweldig!
Ik ben Esther, 24 jaar en kom uit het Brabantse.

Heey,

ik wil graag rond 15 augustus op vakantie en ben nog op zoek naar een leuke reis en een leuke reisgenoot. New York lijkt me iig geweldig!
Ik ben Esther, 24 jaar en kom uit het Brabantse.

Je kunt contact met me opnemen via e_verhoeven50@hotmail.com

Zijn er nog mensen geïnteresseerd, we zijn nu met 3 man (2 man, 1 vrouw). Beter is een even getal.

hey,

Ik ben een meid van 20 jaar uit NH. Ben nog nooit naar amerika geweest. Heb wel altijd al naar amerika gewild. Je plannen klinken zeker goed en ben er ook erg in geintresseerd. Qua tijd maakt het mij niet zozeer uit.

Groet Rowena

Hello,

Ben een jongen van 19 jaar uit Zeeland, en wil super graag naar amerika… zomervakantie of kerstvakantie! maakt mij niet uit. Ik zou eerst met 2 maten gaan alleen kunnen ze om bepaalde redenen niet meer gaan. (Heel jammer) Maar om met andere te gaan lijkt me ook hartstikke leuk! Zeker met mensen die je alleen maar beter gaat leren kennen d.m.v. samen op vakantie te gaan. Mocht er iets van komen dan lijkt mij het meest verstandige om een x wat te gaan drinken met z’n allen. wie weet komt er wat van! Groetjes Fernando

Goedenavond allemaal :slight_smile:

Ik ben al eens in NY geweest en heel graag terug. Ben zelf in december 2009 geweest en wilde nu een keer in de zomer. Maar niemand in mijn omgeving wil/kan naar NY. Toen zag ik de oproep op deze site. Hoe ver zijn jullie al met de planning voor de trip? Hotel of hostel? Boeken bij een reisbureau of via het internet? Welke datums in september precies?

Ben een jongen van 27 uit Enschede

hallo

Ik ga in september 4 dagen naar new york, 6 dagen naar orlando, en 7 dagen naar miami, maar mijn vakantie maatje is ziek, dus zoek ik iemand anders die mee wil, ik ben een man van 38 jaar oud, en kom uit veldhoven, misschien iets voor jou

groetjes lamber

Hoi Lamber,

In begin september ben ik alweer terug van New York, alles is al geregeld.
iig alvast een prettige reis toegewenst.

groetjes,
Wesley

Iemand eind September/oktober naar New York? Ben van plan om dan een week te gaan.
Ik woon op Curacao dus vlieg daar vandaan.

Hoi ,

Ik wil ook heel graag naar New York en ik kan ook niemand vinden die mee wil gaan.
Wanneer gaan jullie precies ?
Ik ben 33 en hou ervan om veel dingen te ondernemen daar ga je ook voor op vakantie he ?
Groetjes Janet

We gaan morgen naar new york :slight_smile:

Hoi,

Ik zit sinds vandaag pas op deze site anders had ik graag mee gegegaan.
Met meerdere mensen is het altijd leuk als de klik er is tenminste.
Ik wens jullie heel veel plezier en ben wel een beetje jaloers hahaha:dag:
Nee hoor grapje have fun.
Groetjes Janet