Hoi! Mijn naam is Anneloes, ben 22 jaar en ik wil heel graag naar New York maar kan alleen niemand vinden die mee wil. Ik wil het liefst tussen 11 en 18 oktober al gaan.
Het liefst ga ik met een meisje omdat een dagje shoppen in New York er toch echt wel bij hoort! Maar ben jij een jongen die shoppen ook leuk vind dan is dat natuurlijk geen probleem! Verder wil ik alle high lights gaan bekijken en me lekker onderdompelen in de Amerikaanse cultuur.
Ik hoor graag van je!
Groetjes,
Anneloes
Hoi Anneloes, wil je echt dit jaar of zou je eventueel volgend jaar Februari/maart ook kunnen ?
Sent from my HTC Desire X using Wereldwijzer
Hi Anneloes,
Je berichtje spreekt me erg aan! Ik wil heel graag naar New York op korte termijn. De datum in je advertentie zou voor mij werken!
Ik ben 23 jaar (vrouw) en al vaker in New York geweest, maar ik heb nog lang niet alles gezien!
Laat maar weten als je interesse hebt.
Groetjes
Hoi meiden, ook ik vind dit berichtje erg interessant! Ney York staat al heel lang hoog op mijn lijstje, maar helaas nog nooit geweest. Wel al aardig wat andere reizen gemaakt. Ik ben 29 jaar en hou ervan om op te gaan in de sfeer van een stad, door door een stad te dwalen, de bekende highlights te bezoeken. Maar ik hou ook van een avondje stappen, gezellig op een terrasje mensen kijken (of misschien in dit geval in central park?) en ook het dagje shoppen past helemaal in mijn straatje!
11 oktober zit er al snel aan te komen, misschien een idee om snel contact te leggen als jullie dat zien zitten?
Groetjes, Inge
Hallo dames,
Ik wil ook al ontzettend lang naar new york. Ik heb er nu een jaar voor gespaard en het budget laat het toe. Ik ben 19 jaar en een sportief persoon. In het dagelijkse leven geef ik tennisles. Ik vind shoppen, en dingen bezichtigen super. Een avond op het terras zitten met z’n allen ben ik ook helemaal voor in! Ik sluit me daarom graag aan bij jou (jullie) mochten er interesse zijn!
Groetjes,
Marlie
Hoi meiden!
Ik vind jullie berichtjes ook erg interessant! Ik ben Hesther, 29 jaar en was zelf ook al op zoek naar een reisgenoot om naar New York te gaan. Ik zou alleen graag ergens tussen 5 en 14 september gaan, omdat ik graag de halve finales van de US Open (tennis) zou willen bezoeken op 11 september. Is dat een optie voor jullie?
Verder vind ik van alles leuk om te doen in New York, zoals de toeristische dingen bekijken, chillen in Central Parc of shoppen.
Groetjes, Hesther.
Oh, oeps, ik had het hele bericht al gelezen toen ik doorhad dat jullie berichten al een jaar oud zijn. Hebben jullie de reis vorig jaar al gemaakt? En zo niet, hebben jullie nog interesse? ![]()
Hallo allemaal,
ik ben Victor, 30 jaar en ik kom uit Gouda. Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor een (mid)week in het najaar, ergens tussen half september en eind november. New York staat nog op mijn to see-lijstje. Ik heb niet echt een voorkeur voor bepaalde activiteiten, wat dat betreft ben ik heel flexibel. Wel wil ik een aantal hoogtepunten zien natuurlijk, zoals het Vrijheidsbeeld en het Empire State Building. Shoppen is niet mijn hobby maar voor één dagje vind ik prima
Dus als één van de dames/heren interesse heeft, stuur me even een berichtje!
groetjes,
Victor