Hey,
Dit jaar zou ik eindelijk eens een keertje naar New York willen gaan! Ik zou graag rond oktober/ november 2011 een weekje ongeveer willen gaan. Maar alleen is ook maar alleen. Dus zoek ik een reisgenootje (M/V) van ook ongeveer mijn leeftijd die mee zou willen gaan.
Ga er voornamelijk heen voor de stad te zien, cultuur, theater/musical en natuurlijk voor te shoppen! (vooral dat laatste) :nod:
Ik ben in februari 2010 al in Los Angeles geweest, dat is zo goed bevallen, dat New York als volgende op mijn lijstje staat.
Wie zin heeft om met mij mee te gaan, laat wat van je horen!
Groetjes,
Bianca (24)
Hi Bianca,
Ik wil ook heel graag naar New York dit jaar, het liefst het voor- of najaar voor minimaal toch wel een week! Ik wil graag alle wijken zien, door te stad wandelen, Central Park, gewoon New York helemaal op snuiven! En natuurlijk toch ook wel 1of 2 souveniers meenemen ( lees: shoppen).
Ik ben 26 jaar en woon omgeving Rotterdam.
Groetjes, Linda
hoi Bianca,
ook ik wil graag naar New York en najaar is natuurlijk super! Probleem is dat ik in het onderwijs zit en afhankelijk ben van vakanties. In oktober is er herfstvakantie en zou ik 9 dagen weg kunnen. Als dit voor jou/jullie ook een goede week is zou ik graag wat meer willen weten van je plannen. Ik ben absoluut ook voor cultuur, theater en shoppen! ow, en ik ben 25 en woon in Hilversum:-)
groetjes, Tineke