Wie heeft er zin in een reisje naar New York??? Ik in ieder geval wel, maar liever niet alleen. Daarom dit oproepje voor een gezellige, vrouwelijke reisgenoot die wel mee wil.
Ikzelf ben 38, dus wel leuk als jouw leeftijd in de buurt komt. Verder ben ik al eerder in NY geweest en heb veel van de toeristische dingen al gedaan. Tuurlijk vind ik het niet erg als jij er nog niet geweest bent nog een paar keer de toerist uit te hangen.
Verder wil ik gewoon in NY ‘zijn’. Lekker rondlopen, beetje shoppen, uit eten gaan, 's avonds wat drinken, door Central Park skaten (lopen kan natuurlijk ook Kortom gewoon genieten.
Zie jij dit wel zitten en heb je tussen 29 april en 15 mei ook ongeveer een weekje vrij… laat het me dan weten. Ikzelf woon in Rotterdam, dus iemand een beetje in die buurt zou wel handig zijn.
Hey,
Lijkt me harstikke leuk! Ik ben ook een vrouw van 38 jaar, niet uit Rotterdam, maar uit Arnhem. Helaas komt de tijd die jij wilt gaan mij niet zo goed uit. Ik wil het liefste na 12 juni.
Hoop dat je misschien de datum kan verzetten.
Laat je me het weten?
Groetjes Sanne
Hoi Sanne,
Ik zit vast aan schoolvakanties, dus in juni gaat mij helaas niet lukken.
Hoihoi,
Klinkt goed je oproepje. Ik ben zelf van 9-16 mei vrij en wil er wel een weekje tussenuit. Ik ben wel wat jonger, 27 jaar, maar voor mij op zich geen probleem.
Ben ook al 1 x in NY geweest en zou graag nog een x terug willen om nog meer te zien en het New Yorkse leven te beleven
Woon zelf in Leiden, dus niet zover weg van R’dam en werk in Den Haag.
Groetjes,
Violette
hoi Sanne,
Ik zag je oproep voor New York. Lijkt me ontzettend leuk, al eerder in de VS rondgetrokken maar nog nooit the big Apple gezien. Ben 45 jaar, hoger opgeleid, werk in de media (televisie) en ik hou van cultuur, kunst en veel zien en woon in amsterdam. Ik kan weg 13 mei . Misschien ben ik nog op tijd met mijn reactie. laat maar weten
groetjes boudine
Hoi meiden,
Ik ben een jonge meid van 41 jaar, veel gereisd, helaas nog niet in New York, en zou nu dolgraag een weekje New York willen meemaken!
Ik ga vaker een weekje weg voor een verre stedentrip, dus als het goed bevalt is het wellicht een idee voor andere steden?
Laat ff via een privebericht horen wie er interesse heeft.
Ik zou gedurende het hele jaar kunnen, ben niet gebonden aan vakantieperiodes.
Ciao! Sadhana
Hoi
Ik reageer nog maar eens: in de periode 13 mei tot en met 31 mei kan ik een weekje weg. Maar ook 12 tot en met 17 juni kan ik weg. Ik woon in amsterdam, werk in hilversum in de media, boogschutter, hou van cultuur maar ook terrasje op zijn tijd, 45 jaar en ik wil er gewoon graag een weekje tussen uit. Ben al eerder in Amerika, rondgetoerd door verschillende staten maar new York staat nog steeds op mijn verlanglijstje
Wie wil er ook heel graag naar New York voor een 4-5 daagse citytrip?
Liefst in een van de goedkopere periodes (t/m Juni of vanaf Sept dacht ik). Ben er nog nooit geweest, dus wordt echt een toeristische trip, sites zien, veel wandelen, central park, starbucks, foto’s maken en evt een museum.
Ik ben 37 en zoek een leeftijd genootje (niet lesbisch aub), niet roken, nuchter, geen stapper (wel lekker uit eten!, maar de Mac is ook goed), humor en nieuwsgierig die mee wil. Alleen is toch minder leuk.
Tip: plaats je oproep in het Reisgenotenforum.