Reisgenoot(en) gezocht USA juli/aug 08

Hoi
Ik ben een student van 24 jaar en woon in Utrecht. In de zomer wil ik de langverwachte reis waarmaken waar ik mij al sinds kleins af aan naar verlang. :dag:

Ik dacht zelf aan een periode van 3 à 4 weken (juli/aug.) in de VS te verblijven en dan het liefst rondreizen. Route kan altijd nog bepaald worden maar New york moet je gezien hebben, dus misschien is het beste om de reis daar te beginnen!!

Aangezien niemand in mijn omgeving geïnteresseerd is in een reisje naar de VS wil ik via deze weg een of meerdere reisgenoten benaderen. Verder heb ik geen eisen en sexe maakt mij niets uit!!:smirk:

Laat wat van je horen als een soortgelijke reis van plan bent te maken.:vak01:

Groetjes:USA:

Hallo Sly,

Als de maand juni ook een optie zou zijn voor je, neem dan even contact met me op. Ik ben al drie keer in de USA geweest maar wil wellicht een fly en drive maken vanuit New York, Washington, Boston en een stukje de grens bij Canada over. Voor een week of drie.

Mocht je interesse hebben en ook in juni kunnen dan hoor ik het graag!!

Met vriendelijke groet,
Esther

Hoi Sly!

Ik was van plan deze zomer precies zo’n zelfde reis te gaan maken :wink: net als jij helaas niemand die met mij mee wil :tssk:

Maar nu…ik kom al een tijdje op dit forum op zoek naar een leuke reisgenoot en zag vandaag jouw berichtje…
Ik wilde zelf ong 3 weken gaan in juli en begin augustus met als enige uitgangspunt iig het leven in New York mee te maken en verder ook wat van “de rest” van de VS te zien. Heb verder daarvoor nog geen plannen.

Ik droom er al jaren van om deze reis te maken en vind dat het er nu maar eens van moet komen. Ik zit in het eerste jaar van mijn opleiding en ik wil nog deze zomer mijn droom waar maken!

Ik zou graag wat van je horen! :slight_smile:
Groetjes, Fien