Hai… ik ben een man van 29 en wil in augustus een poosje naar de USA. In ieder geval (ook) naar New York en Washington DC want daar ben ik nog nooit geweest, maar verder lijkt het me ook geweldig om wat andere plaatsen aan te doen of om een echte road-trip te maken. Ook over de exacte duur ben ik niet helemaal uit en dat maakt me ook niet zo veel uit, ligt er nogal aan hoe, wat en met wie
Goed ik zoek iig een leuke reisgenoot in de leeftijd 22-32, vrouw of man maakt me niet heel veel uit… als het maar een klein beetje klikt. Ik heb eigenlijk wel een kleine voorkeur voor een vrouw omdat ik daar betere ervaringen mee heb als reisgenoot (ik wil daarbij echter wel zeer benadrukken dat het me alleen te doen is om het vinden van een leuke reisgenoot, niets anders :p).
Reisperiode en bestemming komen overeen met mijn gedachten. De oostkust van Amerika heb ik nog niet gezien, dus New York en Washington lijken me wel wat. Daarnaast zou ik graag in een quasi-roadtrip afzakken naar de zuidelijke staten en eindigen in Florida of, richting westkust rijden (maar dan ben je wel even bezig).
De plaatsen en/of regio’s die jullie opnoemen trekken mij ook wel aan. Ben zelf al 2 keer in Florida geweest. De periode moet ook mogelijk zijn, zat zelf aan september/oktober te denken.
Voor mij is de periode max. 2 1/2 - 3 weken i.v.m. mijn werk.
Ik zit er nu over te denken om via Aruba te reizen. Nog niet zeker hoor… maar eens kijken of iemand dat ook ziet zitten. Het idee is dus (uiteraard) om eerste een paar daagjes in Aruba te blijven. Vliegticket van Aruba naar New York is toch vrij goedkoop.
Combi Antillen en USA schijnt populair te zijn. Ben er wel voor in maar houd er rekening mee dat in augustus traditioneel aftrap van het orkaanseizoen is. Wel bijzonder om mee te maken … maar toch.