Reisgenoot/-genoten gezocht fly and drive Verenigde Staten (zuid-oost)

Ik heb de afgelopen jaren veel groepsrondreizen gemaakt met grote reisorganisaties door Zuid Amerika en Australie. Op zich mooie reizen, maar toch vooral van bezienswaardigheid naar bezienswaardigheid.

Voor Amerika zou ik graag een rondreis willen maken per gehuurde auto met een of meerdere reisgenoten tussen de 30-40 jaar. Gaan en staan waar we willen, highlights bekijken, maar ook wat mee krijgen van het leven op het platteland. Ik sta voor alle opties open, maar heb een lichte voorkeur voor het Zuid-Oosten: Washington, Nashville, Memphis, New Orleans. Steden met een muzikale achtergrond.

Ik ben beschikbaar vanaf eind juli tot ca. half september voor ca. 3-4 weken. Daarna wordt het qua werk wat lastiger.
Ik ben zelf 37, vrijgezel en woonachtig en werkzaam in Nijmegen.

Via Wereldwijzer app

Hi, een goede voorkeur als ik dat mag zeggen, het Zuiden en Zuidoosten staat ook op mijn verlanglijst, eigenlijk voor 2015 maar kan ik eventueel veranderen. Vier weken is mijn advies, er is zoveel te zien!

Hoi Susan,
De VS staat deze zomer (liefst vertrek vanaf half aug) en voor periode van 4 weken ook op mijn verlanglijst. Leuke steden, die je opnoemt. Graag voeg ik daar nog New York en San Francisco aan toe. Ook zou ik graag wat natuur (National parken) willen zien. Ligt daar ook jouw interesse? Mijn naam is Sharon, ben 40 jaar, single en woon in Zoetermeer.

Hoi,

Ik ga deze zomer ook naar the states en ben op zoek naar een aantal leuke reisgenoten. Ik ben 36 jaar, zie oproep bovenaan de topiclist. Ik heb alleen meer een voorkeur voor het westen, maar ik dacht, niet geschoten is altijd mis.

Dus mocht je interesse hebben…