Reisgenootje gezocht juli Florida/NY

Hallo,

Ik wil heel graag in de maand juli (heb vakantie van 4 t/m 26 juli) naar Florida! Ik heb zitten kijken voor een groepsreis maar die zijn er niet echt in die periode dus vandaar dat ik iemand zoek om zelf een reis samen te stellen, voor 1 a 2 weken. Ik zou het super vinden om er ook een paar dagen New York aan vast te plakken maar dat hoeft niet perse.

Ik ben een vrolijke meid van 24. Ik zoek iemand van ongeveer dezelfde leeftijd!

Ik hoor graag van jullie!!

Groetjes xdreamingx

hey!

ik ben een jongen van 21 die ook op zoek is naar een reisgenoot voor de Oostkust, ik ben nu al 3 keer in florida en 1 keer op de bahama’s geweest en m’n hart ligt echt bij dat stukje land, ook zou ik nog eens naar New York en Washington D.C. willen. Ik ben een geboren reiziger en ik hou er echt van om erop uit te gaan!
So what do you say?

Robin
(robinversloot1987@gmail.com)

Hey!

Klinkt goed! ik ben 20 jaar oud en wil ook heel graag een paar weken weg deze zomer.
Ik werk en studeer en wil graag wat verder weg, maar al mijn vrienden hebben geen geld om zo ver weg te gaan of hebben andere verplichtingen. Vandaar mijn reactie.
Amerika staat als optie op mijn lijstje, ik weet van kennisen dat florida super is en vooral die paar dagen new york erbij lijken me leuk. ik heb alleen mn rijbewijs nog niet :frowning:

nou ik hoor het wel!

Groetjes Suzanne

Ik heb de laatste 3 weken van juli vrij en wil ook graag naar Amerika. Dreaming, hoe zou je je reis willen zien? Twee weken Florida en dan de derde week New York? Het klinkt mij namelijk ook goed in de oren. Ik ben 23 jaar en heb mn rijbewijs. Als je meer wilt weten of interesse hebt, kun je me mailen :slight_smile:
[EMAIL=“marijke_de_weert@hotmail.com”]marijke_de_weert@hotmail.com
In principe gaat mijn keus nu naar New York en heb dan over 2 weken (via deze site) met een meisje afgesproken om wat te gaan drinken en kijken of het klikt, maar ondertussen kijk ik natuurlijk evengoed even verder voor als dingen niet door kunnen gaan. Maar Florida klinkt ook erg goed met daarna New York :slight_smile: Let me know!

Hoi Ik ben jorgen 30 jaar en het lijkt me ook heel leuk om Florida en New York te bezoeken, ik ben er al een keer geweest maar het is er zo ontzettend leuk geweest dat ik nog wel 3x wil gaan. Bij deze houd ik me aanbevolen.

gr Jorgen

He,

Weet een van jullie wat het budget is voor zo’n 3 weekjes florida/nyc? Als budget toelaat wil ik zeker mee.

grtjs