Florida juni 2014

Ik ben 3 weken vrij vanaf half juni en zou dan graag richting Orlando-Miami-Key eilanden gaan. Week of 2. Zoek reisgenoot/genote die ook toevallig dat heerlijke plan heeft. Liefst een vrolijk gezellig persoon tussen de 30 en 40 jaar.Ben zelf hardwerkende single dame van 40, maar men schat mij altijd begin 30. Haha ! Dus dat zit wel goed. Ik ben niet echt van shoppen, maar wel van rondtouren met huurauto. Op de bonnefooi onderweg motel boeken. Af en toe dagje relaxen op strand, pretparken testen, lekker eten, boot door de Everglades enz. Ben al paar keer in Amerika geweest. Laatste keer is al tijdje geleden.Maar ik kan dus uit ervaring melden : Er is niks leukers dan door Amerika touren met huurauto :slight_smile:

Oh zie dat mijn inlognaam nu anders is. Haha ! Maar ben zelfde persoon als bericht hierboven : Ik zit namelijk ook nog te denken om weer rondje Las Vegas - Grand Canyon- Yosemithe Park- San Francisco - Los Angeles te maken. Dus zijn 2 opties : rondje Florida of rondje West Coast in 2 weken :slight_smile:

Ben ik het mee eens, rondtoeren door Amerika is zo cool! Ik zou graag weer eens gaan, laatste keer was drie jaar geleden, het track dat jij 2e beschrijft. Mijn interesses liggen vooral op natuur en qua steden is het het meestal slecht gesteld qua cultuur, vaak inhoudsloze blokkendozen wijken die een universele saaie uitstraling hebben.

Vanuit Florida een eind westwaarts trekken richting Austin, Nashville, Memphis zou als een regenbad voelen na een droogteperiode. Twee weken is kort.

Ha Sandra,

Heb je al iemand gevonden die met je mee wil?

M

Beste Reisgenoten

Door omstandigheden kan een vriend waarmee ik zou reizen niet mee en zoek ik daarom een reisbuddy.
Ik vlieg 10 Juni voor een week vanaf Schiphol via London naar L.A
Wil in L.A een auto huren om bijvoorbeeld een paar dagen naar Las Vegas te gaan.
Alles is bespreekbaar.

Groetjes

Max

Hallo Sandra, America lijkt mij ook erg leuk om naar toe te gaan deze zomer. Ik ben een dame van 30, vrolijk, spontaan en sportief. Ik houd van cultuur, uitgaan, uit eten, strand enz. Heb je al iemand?

bedankt voor de reacties allemaal. Ik heb nog geen reisgenoot. Maar Joya & M, ik zou wel graag met jullie willen kletsen over jullie plannen. Kunnen jullie hier prive bericht sturen of hoe werkt het op dit forum? :slight_smile: Maksimilian, ik ben vanaf de 11de vrij en vindt Las Vegas te gek, maar weekje is wel erg kort…waarom zo kort?

Ha Sandra,

Klik op de gebruikersnaam van degene waar je een prive bericht naar wilt sturen, en kies dan ‘prive bericht sturen’ :wink:

Voor duidelijkheid : Ik zou graag 2 weken Florida doorreizen. Of 2 weken de West kust. Niet beiden in 1 vakantie :slight_smile: Dat is niet te doen en ook niet de bedoeling.