Ik Ben Lisa, 24 jaar uit belgie. In september studeer ik af als journalist en met mijn eerste verdiende centjes wil ik een droom waarmaken. Ben gebeten door reizen, muziek en cultuur. Ik zou graag Gedurende 2 maanden een rondreis door de states willen maken. Daarvoor Ben ik nog op zoek naar 1 of meerdere reisgenoten met dezelfde droom! Jongen of meisje maakt niet uit, zolang we maar op dezelfde golflengte zitten en hetzelfde van de reis verwachten
Heb je interesse en wil je meer weten? Aarzel dan zeker niet om te vragen!
Hallo Lisa,
Zal me eerst even voorstellen: Ik ben Marc 33 jaar. Ik heb in 2009 een rondreis langs de westkust van Amerika gemaakt. Echt helemaal geweldig!! Het was maar 3 weken maar echt een ervaring om niet te vergeten. Heb altijd gezegd dat ik nog een keer terug wil. In ieder geval om langs de oostkust een reis te maken. En natuurlijk naar Memphis en Nashville. Nu is het voor mij wel moeilijk om 2 maanden vrij te pakken in verband met mijn werk maar misschien kan ik wel een aantal weken met je mee. Graag hoor ik of je interesse hebt. Of als je informatie of tips wil hebben kan dat natuurlijk ook.
Ik Ben Bart, 23 jaar uit Nederland. Ik studeer ook in september af en heb dezelfde droom als jou. Ook ik hou van reizen, muziek en cultuur. Je zegt dat je graag een rondreis door de states wilt maken… aan welke staten zat je zelf te denken?
Ik studeer nog (commerciële communicatie) en zou graag in de zomervakantie een rondreis willen doen. Geen vaste commerciële reis, maar zelf de route uitstippelen. De vrijheid om te doen waar je zelf zin in hebt om naartoe te gaan of te blijven hangen is belangrijk voor mij!
Verandert je reisdatum naar de zomervakantie, of leest iemand dit die dezelfde plannen als mij heeft, aarzel dan niet om mij een bericht te sturen!!
ik ben rob 28 jaar).ben aan het kijken naar een reis door amerika in de maanden april/mei hoe mooie het me ook lijkt ben niet iemand die alleen die reis gaat doen…dus op zoek naar iemand met zelfde plan…
op werk moet ik nog over hebben maar komt denk ik wel goed.in de zomermaanden juli en augustus word lastiger met vrij krijgen!!.dus van af april klinkt intressant…
waar wil je dan heen Lisa…en hoe lang?.lekker 1 of 2 maand reizen lijkt me geweldig auto huren zelf op avontuur gaan etc.dus ben benieuwd naar meer info.
klein probleem eigenlijk door oomstandigheden en eerste werkervaringen ben ik van plan om mijn reis later te plannen, anders wordt het financieel te nipt… ik zou midden augustus vertrekken en ten mlaatste midden november terugkomen.
het liefst van al zou ik van new York willen vertrekken om dan echt heel de VS rond te gaan… en liefst met een leuke reisgenoot die dezelfde droom heeft