Reisgenote gezocht (zuid)Amerika sept/ okt 2009

Hoi meiden!

Ik zou graag na de zomervakantie (september) 2 maanden willen ‘rondtrekken’ in Amerika. Ik heb werkelijk nog geen idee hoe ik dit voor me zie. Ik wil in ieder geval genieten van het mooie weer (denk: strand liggen) en veel dingen van het land zien. Misschien is het een idee om met een groepje meiden een busje ofzo te huren. ik heb er echt geen verstand van :blush:

Even wat over mijzelf:
In april wordt ik 21 jaar en heb een vriend.
mijn hobbys zijn: sportief bezig zijn, uitgaan en mijn hond.
ik ben bijna afgestudeerd en wil daarom voordat ik helemaal ga werken zo iets als ik net heb omschreven doen.

Ik zoek iemand (of meer) tussen 18-25 die dit ook zou willen doen.

Lijkt het je wat? dan hoop ik van je te horen

Groetjes Saskia

Hoi Saskia!

Ik studeer dit jaar ook af en dacht eigenlijk hetzelfde als jou! Het lijkt me erg leuk om een reis te maken naar Zuid- Amerika. Ik wilde eigenlijk een spaanse curcus gaan volgen in Argentinie voor 3 maanden maar dat is misschien een beetje te lang voor een curcus. Ben jij ook van plan om daar de taal te leren of wil je echt gaan rondtrekken? Mij lijkt het in iedergeval allebei erg leuk!!

Ik zal ook even iets over mezelf vertellen, ben Lisa, 20 jaar en kom uit brabant. ik hou van uitgaan, winkelen, terrasjes, uit eten enz. Ik ben spontaan, eerlijk en hou van gezelligheid! Mijn vakanties zijn meestal een beetje hezelfde, strand stappen enz. maar vind het ook leuk om dingen te zien en te doen! Als het je leuk lijkt hoor ik het wel van je!

Groetjes Lisa

Hee meiden,
Jullie plannen klinken goed! Zelf ga ik van 29 aug. t/m 25 okt 2009 rondtreken door Midden Amerika (Mexico naar Panama). Vorig jaar heb ik een cursus Spaans gevolgd in Cuba (en salsa dansen erbij!) heb het 3 weekjes gedaan en dan kun je je goed redden met-handen-en-voeten toeristen Spaans zal ik maar zeggen…
Er schijnen heel leuke en goede taalcursussen in Costa Rica te zijn, dit is wel een wat duurder land vergeleken met de andere…doordat het redelijk toeristisch is.
Ik ben zelf 33 jaar dus waarschijnlijk wat te oud voor jullie…mij maakt het niets uit hoor, maar ik ben niet meer zo van lang strand hangen en veel stappen. Iets meer cultuur, natuur en avontuur zullen we maar zeggen! Succes met jullie reis…!?