Reisgenootje gezocht maart/april 2013

Hoi,

Ik heb al een tijdje het plan om een (rond)reis te maken en nu heb ik de mogelijkheid, maar ik zoek nog (een) reisgenootje(s)! Bestemming nog onbekend, bv richting Indonesië of Caribisch gebied lijkt me geweldig, maar sta open voor suggesties! Een reis in groepsverband spreekt me erg aan, ca 2-3 weken. Ben een reislustige vrouw van 29 en ik kijk uit naar een gezellige trip. Als je hetzelfde idee hebt, please let me know, groetjes! :cheer:

Hi,

Ik heb vakantie rond midden maart tot begin april en wil graag ook ca 3 weken rondreizen richting Indonesië en misschien een paar andere landen in dat gebied. Ik ben 26, love travelling en zoek een travel buddy! :slight_smile:

Hey leuk! Wat wil je precies gaan doen? Backpacken of een vastgelegde reis? Ik zou zelf graag een georganiseerde reis maken, evt. in een groep. Leuk om van je te horen!

Hi,

Both options are good :slight_smile: ik heb eigenlijk nooit gebackpacked. Heb je al een groep?

Nee hoor, maar heb wel wat reizen gezien via Fox.nl!

Weet natuurlijk niet of zoiets je aanspreekt? Maar ben benieuwd naar andere suggesties hoor!