Reisgenootje gezocht oktober/november

Hoi allemaal,

Ik ben Mariëlle, 23 jaar en woonachtig in Zuid-Holland. Ik ben een complete leek als het gaat om reizen en zoek daarom een reismaatje. Ik dacht zelf aan Indonesië, maar hier valt zeker nog over te praten! Ik ben alleen bekend met de luie all inclusive vakanties en wil nu gewoon even uit mijn comfortzone stappen door iets helemaal anders te doen. In mijn omgeving krijg ik niemand zo ver om met me mee te gaan en alleen gaan is ook zo alleen (en ook wat eng), haha.

Ik heb er nog geen idee van wat ik precies zou willen, wel weet ik dat ik cultuur wil snuiven, zoveel mogelijk wil zien maar ook zeker wil relaxen. Daar horen dus ook zeker dagjes strand, een feestje en gezelligheid bij :-).

Dusss ben je ongeveer van dezelfde leeftijd, wil je in oktober/november voor een aantal weken weg en zoek je nog een reisgenoot… Let me know!

Groetjes Mariëlle

Hallo,

Ben je nog op zoek?

Hey, ik wil ook gaan reizen in Indonesië(of miss filipijnen) in oktober/november voor 3 a 4 weken en zoek ook nog een reismaatje. Ik hoor graag van je als je nog op zoek bent naar iemand om mee te reizen! Groetjes Mandy