Ik wil graag mee met een georganiseerde rond-, groeps-, of singlesreis waarbij je een deel van Indonesië of Thailand ziet door met een groep verschillende plaatsen te bezoeken en excursies te maken (bij alle 3 de reizen doe je dat). Ik ben in beide landen nog nooit gezien, maar beide landen trekken mij heel erg. Ik ken helaas geen meiden die mee willen/kunnen dus daarom ben ik via internet op zoek naar een of meer leuke meiden die tussen de 20 en 31 zijn (ben zelf 24, maar op het moment dat ik die reis ga maken 25 want ben eind juni jarig)en die ook mee willen en kunnen met een georganiseerde rond-, groeps- of singlesreis door Indonesië of Thailand. Ik kan weg wanneer ik wil, maar ik wil in augustus, september of oktober weg en wil een reis van 15, 21 of 24 dagen maken.
Ik hou er van om op vakantie zoveel mogelijk dingen te zien en te ontdekken en hou er niet van om dag in dag uit elke dag de hele dag te zonnen. Een paar dagen zonnen vind ik genoeg. Ik ben geen uitgaanstype omdat ik bijna niets om uitgaan geef, en heb er dus ook op vakantie geen behoefte aan om uit te gaan, zit liever ’s avonds op een terrasje ofzo. Ik ben op zoek naar een reis waarbij er al excursies in het programma zijn opgenomen en je je kunt opgeven voor excursies en waarbij je een paar vrije dagen hebt, bijna alle groeps-, rond- en singlesreizen hebben deze drie dingen allemaal (excursies die in het programma zijn opgenomen, excursies die je nog kunt boeken én vrije dagen).
Heb je interesse, stuur me dan even een priveberichtje!
Ik krijg m’n berichtje niet bewerkt, dus ik doe het maar zo . Ik heb inmiddels twee mooie interessante reizen bij Shoestring gezien, de 21 daagse reis door Java, Bali & Lombok en de 21 daagse reis door Sumatra, Java & Bali en wil met een van deze twee reizen mee. Als je interesse hebt of meer wilt weten, stuur me dan even een berichtje!
Hoi Elvira,
Ik heb je berichtjes gelezen en ik vroeg me af of je zeker weten met deze groepsreizen wilt gaan? Als je nog geïnteresseerd bent om 4 weekjes richting Indonesië te vertrekken in augustus let me know! (Ik had deze reizen zelf ook al gezien, maar weet uit ervaring dat je uiteindelijk bijna twee keer zo duur uit bent dan wanneer je zelf gaat…)
Groetjes Rinske
Ik wil echt met een van deze twee reizen mee. Vier weken vind ik ook weer net te lang…En misschien dat ik ooit wel zelf zou willen trekken door Indonesië maar voor nu geef ik de voorkeur aan een georganiseerde rondreis, al ben ik daar dan wat meer voor kwijt:).
Ik zoek ook een reisgenoot voor rondreis naar Thailand of Indonesie in periode okt nov.
het liefst ook met georganiseerde groepsreis. Ik ben ook niet zo’n strandtype maar wil juist veel van ee nland zien. Als je interesse heb hoor ik het wel grtz Nicky