Mijn neef en ik hebben een ‘spontaan’ idee… we willen eind van dit jaar of volgend jaar (in overleg) naar Thailand of Indonesie, Singapore. We weten nog niet exact waarheen dus ideeen zijn welkom. Nu lijkt het ons leuk om met een groepje te gaan. Zelf zijn wij 25, het zou dus leuk zijn om met mensen tussen de 20-30 te gaan.
Lijkt dit je ook wat, reageer dan en wie weet kunnen we samen gaan.
hej ceviera,
ik meisje van dan intussen 21, vertrek 5 augustus naar indonesie en kom begin november in thailand aan waar ik tot eind december zal blijven.
Hebben jullie al enig idee wanneer jullie willen vertrekken en voor hoelang jullie willen blijven?
Oh leuk!! Ik wil vanaf oktober een paar maanden gaan reizen omdat ik dan ben afgestudeerd Ik ben 24 en nog op zoek naar een reisgenootje en met een groep lijkt me helemaal leuk!
Ik hoop er iig van te horen!!
groetjes, Karlien
Wat een leuk idee zeg! Kun je wat meer vertellen over jullie plannen? Zoals hoe lang jullie van plan zijn te gaan? en hoe jullie daar dan zouden verblijven enzo… En zijn jullie al vaker die kant op geweest??
Ik ben trouwens 22 jaar, tegen die tijd 23. Woon in de randstad.
Hey hey
Wat een leuk idee om deze reis met een groep te maken. Zelf ben ik dit jaar afgestudeerd en wil graag wat meer van de wereld zien. Heb niemand in mijn omgeving die deze reis met mij kan maken en alleen reizen zie ik toch niet helemaal zitten. Ik ben iig enthousiast!
Ik word in augustus 21 en woon in zuid-holland.
Ik hoop er nog meer over te horen.
Ik ben 24, net afgestudeerd en ik ga ook eerst reizen voordat ik definitief aan het werkende leven ga beginnen. Ik weet niet op wat voor termijn jullie al willen gaan reizen, maar ik vlieg 27 juli voor 3 weken naar Thailand en vanaf half augustus ben ik nog eens 6 weken in Indonesië (Java, Bali, Lombok). Ik reis voor het eerst alleen dus mocht iemand zin hebben om (een deel) mee te reizen, dan lijkt mij dat heel gezellig!
Hoi allemaal!
Alhoewel het er naar uitziet dat ik in oktober naar Australië vertrek sta ik nog steeds open voor Azië (was ook m’n 1e voorkeur…). Ik heb immers nog geen ticket geboekt…
Het lijkt me een goed idee om te kijken wie wanneer weg wil en de plannen eventueel op elkaar af te stemmen. Als iedereen zijn of haar e-mail adres achter laat kunnen we een e-mail lijst maken. Mijn mail adres is: [EMAIL=“karlien1984@hotmail.com”]karlien1984@hotmail.com
Ik ben al eerder in zuid oost azie (vanaf 5 aug in indonesië)
Maar vanaf eind oktober 2008 ben ik in thailand en voor in thailand heb ik nog geen reisgenootje.
Dus wie er zin heeft om met een meid van 21 thailand te bezoeken en heel even cambodja ivm visum… dan kan je me mailen op [EMAIL=“larisa0160@hotmail.com”]larisa0160@hotmail.com
Ik ben eind oktober afgestudeerd en wil graag voor 6 weken of langer gaan rondreizen in Thailand.
Ik ben nu 24 jaar en hou van zonnen, surfen, nu en dan een x stappen, maar ik wil ook echt veel gaan bekijken! Ik heb ervaring met het backpacken, ben een halfjaar in Nieuw- Zeeland en Australië geweest!
Misschien is het leuk om samen de reis te starten, ik weet nog niet of ik langer dan 6 weken ga.
Lijkt het je wat dan hoor ik graag van jullie of iemand anders die dit leest!
Iedereen reageert wel heel leuk op dit onderwerp van ceviera. Maar ceviera zelf heb ik nog niet gezien bij dit topic. Dus waarom maken wij er dan geen groepje van
ik zit eerd in indonesie vanaf 6 augustus. maar vanaf eind oktober ben ik in thailand.
dus wie er zin heeft… stuur even een prive berichtje.
groetjes larisa
Ik wil graag begin volgend jaar naar thailand. Met een groepje reizen lijkt me veel leuker dan in je eentje. dus bij deze mijn reactie.
Lonneke het backpacken lijkt me echt super, maar heb er juist geen ervaring mee, dus jou ervaring zou dan goed van pas komen.
He!
Ik zie dit topic net pas, zijn er al wilde plannen gemaakt of…?
Ik zit vanaf december in Indonesie (ben op het moment al in Zuid Oost Azie) en ben van plan er rond de 1 a 2 maand te blijven.
Wie weet kom ik jullie wel tegen?
Mn MSN; [EMAIL=“groteteen33@hotmail.com”]groteteen33@hotmail.com!