Ik ben Daniël, ik ben 24 jaar, gezellig, avontuurlijk, sociaal en wil graag meer van de wereld gaan zien.
Ik ben begin dit jaar voor 3 weken naar Indonesië (Java & Bali) geweest en dit was voor mij echt een geweldige ervaring, vandaar dat ik dit graag over wil doen maar voor langere tijd.
Ik zou heel graag voor een paar maanden door Thailand, Malaysië en Indonesië willen reizen, ik heb nog niet echt een datum maar wil graag dit jaar nog gaan.
Wil jij graag er even tussen uit in je leventje en ben je opzoek naar avontuur en reizen dan hoor ik graag van mensen die interesse hebben.
Ik vind het niet erg om alleen te reizen, maar is het wel zo gezellig om dat met meerdere te doen!
Ik ben van plan om 2 november het vliegtuig te pakken naar thailand en daar een maand te blijven en vervolgens rond te trekken naar indonesie, vietnam en de rest van Azie.
Hoelang wil je gaan reizen, klinkt goed wat je van plan ben:)
Misschien fijn om via mail of msn te praten?
[EMAIL=“daniel_1986_@hotmail.com”]daniel_1986_@hotmail.com
Ik vertrek samen met 3 vriendinnen 24 juli naar Thailand voor 16 daagjes. Ik wil eerst eens kijken hoe Thailand me bevalt.
Misschien dat ik nog terug ga en anders wil ik de rest van zuid oost azie gaan ontdekken. Want in nov/dec ga ik voor 3 maandjes weg …
Hebben jullie al wat meer ervaring met backpacken??? Ik namelijk 0
Misschien hebben jullie nog wat tips voor me bij het uitstippelen van mijn reis?
Klinkt goed, 8jr geleden 8 mnd gereisd door Australie en New zealand. met 2 maten daar heen, tijdens mijn reis ook met veel andere gereisd. Mijn werk contract is nu afgelopen dus heb nu geen verplichtingen. Lijkt me leuk om met een of twee gasten beetje rond te reizen, low budget, avontuurl;ijk en een beetje feesten. Als ik dit besluit wel op korte termijn want ben ook aant soliciteren, hopelijk kan ik nog zo’n mooie trip er tussen plannen.
Heb je al een reispartner gevonden? Ik ben namelijk van plan om midden oktober naar Maleisië te vertrekken en dan verder te trekken naar Indonesië, Vietnam, Cambodja en Thailand. Misschien kunnen we een tijdje samen reizen?
Sorry mensen ik heb besloten om een half jaar naar Zuid-Amerika te gaan.
Ik zal eens kijken of ik deze topic kan verwijderen.
Veel plezier met reizen allemaal! En mensen die interesse hebben om ook in Zuid-Amerika te gaan reizen, daar kom ik nog steeds graag mee in contact!