Thailand en Indonesië feb-april 2013

Hallo allemaal!

In februari hoop ik af te studeren als diëtiste en aangezien de banen niet voor het oprapen liggen momenteel, wil ik een lang gekoesterde droom laten uitkomen: reizen!
Ik zou graag Thailand (Bangkok, Kanchanaburi, Ayuthaya, Sukhothai, Chiang Mai, Phuket en de eilanden) en Indonesië (Java, Bali en misschien Lombok) bezoeken.

Om deze reis te maken, ben ik op zoek naar een reisgenoot met dezelfde plannen.
Ik ben voor stage al in Zuid-Afrika geweest en daar heb ik geleerd dat ik goed voor mezelf kan zorgen en graag dingen plan en regel. Nieuwe plekken ontdekken, met mensen uit verschillende culturen praten; ik vind het prachtig.

Ik zal eerst naar Dubai vliegen, omdat daar een vriend van me woont. Daar blijf ik een paar dagen en dan wil ik doorvliegen naar Bangkok. Als je met me mee wil gaan (graaaaag!!) zullen we elkaar in Bangkok moeten ontmoeten, want er gelden strenge regels voor die vriend van mij: hij mag alleen mij als gast hebben. De terugreis kunnen we eventueel wel samen doen.

Hopelijk reageer je! Zou het super vinden om iemand te vinden :).

Groetjes!!

Wanneer vertrek je? en blijf je tot april? Ik ga namelijk eind februari ook naar Dubai (familie) En dan vlieg ik via Bangkok, door naar
Phnom-Penh;)

Hi!
Ik heb niet helemaal dezelfde plannen, maar wil in maart en april naar indonesie. Waarschijnlijk ga ik door Sumatra naar Java en Bali reizen. Groetjes Hanna

Ik heb nog geen datum om te vertrekken en wil idd tot eind april wegblijven.
Hanna; in die periode zal ik denk ik ook in Indonesië zijn. Ik stuur je even een pm.

Hey Jeanine,
Inmiddels je diploma gehaald & vliegticket geboekt? Op 9februari vlieg ik naar Thailand.
Lijkt me gezellig om samen te reizen!

Groetjes

Ik kom begin maart via Maleisie naar Indonesie. Ik wil beginnen in Sumatra en dan door naar Java, Bali, Lombok en de gilli’s. 31 maart vlieg ik weer terug naar Bangkok dus heb 1 maand om door Indonesie te reizen…

Groetjes Nicole

Hey Jeanine,

Ik vlieg 21 feb naar Dubai, en 25 feb weer naar Bangkok. Ik wil daar zelf denk ik slechts 1 a 2 dagen blijven om aan het eind van mijn reis daar weer te eindigen. En aangezien ik 4 maart begin met mijn vrijwilligersproject in PP wil ik daar ook op tijd zijn. Heb jij nog plannen om naar Cambodja te gaan? Ik zit daar tot begin mei. Dus wie weet zie ik je daar nog;)

Groetjes!

Ik ben van plan om begin april naar maleisië te vliegen en dan naar indonesië af te reizen tot bali in zo’n 6 weken tijd.
Iemand nog tips of dezelfde reisplannen?

Hey,

Ik ga zelf van 1 april t/m 6 mei backpacken door o.a. Thailand in me eentje.
Ik heb alleen mijn ticket van en naar bangkok geboekt, de rest staat nog open

Het lijkt me dan ook leuk om ergens te meeten!
Zelf ben ik van plan wat culturele uitstapjes te doen en daarnaast te eiland hoppen en uiteraard af en toe een feestje mee te pakken.

Rond 12-16 april vind de het nationale waterfeest plaats in thailand. Het is een feest ter ere van het nieuwe jaar waarbij iedereen elkaar met water nat gooit. Ook is er op 25 april een fullmoonparty op koh phanang.
Rond deze periode wil ik iig in Thailand zijn.

Misschien kunnen we elkaar rond deze periode ergens treffen?