Reisgenootje maart/april 2012 gezocht! (Indonesie/NZ)

Hey!

Ik ben Francine, 25 jaar. In de maanden maart en april 2012 ben ik van plan om naar Indonesië en Nieuw Zeeland te reizen. M’n plannen staan nog niet geheel vast, maar dit is wat mij nu het meest aanspreekt. Ik zoek een leuk en gezellig reisgenootje (v) die ongeveer dezelfde plannen heeft.

Zelf houd ik van cultuur, maar vind het ook leuk om sportieve dingen te doen, het lijkt mij bijvoorbeeld heel leuk om te gaan duiken en andere avontuurlijke trips te ondernemen. Af en toe lekker op het strand hangen vind ik overigens ook heerlijk.
Als dit je leuk lijkt en je wilt in dezelfde periode weg, hoor ik het graag!
Groetjes
Francine

Hi Francine,
Ik ga ook in maart-april naar Indonesie. Ik ben al in Azie daarvoor, ga eerst naar India, Thailand, Vietnam en Maleisie. Maar misschien leuk om elkaar ergens te ontmoeten! Laten we even per mail of FB contact houden. Gegevens staan in mijn profiel.

Groetjes Marije

Hee Francine!
Ik wil +/- eind maart, april mei naar Indonesië. Ik hou erg veel van cultuur maar ook van sportieve en avontuurlijke trips! Dit word mijn eerste echte reis dus ik zou het liefst met iemand samen willen reizen!

Ik ben 23 jaar, woon in Delft.

Ik hoor het wel als je intresse hebt!

Groetjes Sanne

Hi Ladies!
Wat veel stoere dames die solo de wereld gaan bekijken!
Ook ik (23 jr) ben plannen aan het maken om in 2012 wat meer van Azie te gaan zien.
Maar eerst in Januari/Feb naar Oz, Februari/Maart naar Nieuw-Zeeland en daarna wil ik heel graag door naar landen als Thailand, Indonesie en alles wat daar verder nog in de buurt ligt.
Ik hou van fantastische natuur, overweldigende uitzichten, tropische diersoorten en parelwitte stranden vergezeld door een lekkere cocktail. En ik wil best hiken/bungeejumpen/parasailen/abseilen/surfen om daar te komen :wink:

In alle eerlijkheid weet ik nog niet precies welke datum ik in welk land zal zijn, maar het lijkt me leuk om iemand te hebben waar ik/we misschien mee kan/kunnen afspreken. Je gaat me zeker zo rond maart/april ergens in Azie vinden, en ik hoop dan wat gezelschap om me heen te hebben. Wie weet is er iemand die contact wil houden!

Groetjes, Anna

Hallo dames,
Ik ben Eva, 23j en 8 dec vertrek ik naar Bangkok om daar rond te reizen door Thailand, Cambodja en Laos. Vanaf begin maart wil ik gaan reizen door Indonesië en zoek ook een leuk maatje om samen leuke, spannende en gekke dingen te doen. Ik vind het leuk om cultuur op te snuiven, lekker op het strand te hangen en op stap te gaan. Misschien dat we elkaar ergens kunnen treffen.

Groetjes, Eva.

Hallo allemaal!
Ik ben Joyce, 24 jaar (december 25) en wil begin maart 2012 vertrekken naar Indonesië tot half mei.
Wat leuk dat er zoveel meiden zijn die ook van plan zijn in dezelfde periode die kant op te gaan. Ik zou het leuk vinden om met jou/jullie in contant te komen en wellicht een korte/lange periode samen te reizen!

Mijn plannen kunnen nog alle kanten op!

Lijkt me leuk om van jullie te horen!

Groetjes,
Joyce

Hoi allemaal!

Wat leuk zovelen met ongeveer dezelfde plannen :slight_smile:

Ik (26) kom begin maart vanuit Australie naar Indonesie. Dit ticket van Australie naar Indonesie heb ik nog niet geboekt. Het enige dat vastligt is mijn terugvlucht vanuit Jakarta op 1 april. Idee dat ik nu heb is om te vliegen op Denpassar, Bali (ergens tussen 1 en 5 maart)en vandaar via Bali en Java uit te komen in Jakarta. Hebben jullie al idee hoe of wat? Ik sta nog open voor andere routes, moet eerst nog ff wat meer lezen en orienteren. Laat maar weten of het je/jullie wat lijkt om eens samen verder te denken en misschien (een stuk) samen te reizen.

Groetjes,

Marloes