Zin om samen van thailand naar indonesië te reizen

Ik vertrek 2 mei naar Thailand en vlieg 15 Juli terug vanaf Indonesie buiten deze 2 data en dat ik eventueel naar Cambodja en Laos wil heb ik geen specifieke plannen voor de reis.
Maar het lijkt me wel leuk en gezellig om met andere samen te reizen voor een korte of lange periode.

ik zal wat over mezelf vertellen ik ben Joey ik ben 24 en kom uit Den Bosch wat in het gezellige Brabant ligt.
Ik ben Juli 2013 afgestudeerd op het HBO als bouwkundig engineer (architect) en ik heb gekozen voor even een lekker rustig vrij jaar om veel te reizen.
Daarom heb ik in de zomer in de Belgische Ardennen gezeten als outdoor instructeur en vanaf december tot begin april in oostenrijk om 4 maanden te snowboarden.
Voorgaande jaren heb ik ook altijd naast mijn studie in de zomer in het buitenland gewerkt als in griekenland, spanje, italie en zuid frankrijk.
En in september wil ik beginnen aan mijn master urban planning op de TU in eindhoven.
Ik hoop dat je zo een beetje een beeld van me hebt gekregen en als je het leuk vind en het uitkomt met de periode om samen te reizen dan hoor ik het graag.

Groet, Joey