Ik ben Floor, 18 jaar, ben net terug van mijn lange reis in Afrika en heb vandaag heel impulsief een ticket gekocht naar Thailand. Wil nog voordat ik ga studeren super profiteren van m’n tussenjaar, dus ga hier de maanden mei/juni heen. 8 mei vertrek ik. Weet nog totaal niet waar/wat ik allemaal ga doen,maar sowieso heeel vet!! Dus ben nog opzoek naar een maatje die ik misschien daar kan spotten?
Ook ik probeer het beste te halen uit mijn tussenjaar!
ik vertrek volgende week zondag naar vietnam, van hieruit wil ik via laos en cambodja naar thailand. ik weet niet presies wanneer ik waar ben omdat ik nog geen vastte planning heb! maar ik denk dat ik ergens in mei in cambodja ben en begin juni in thailand, dus misschien zijn we op hetzelfde moment ergen in deze landen…
het lijkt me leuk om je ergens te ontmoeten, en misschien een stukje samen te reizen! laat het maar weten!
Groetjes miriam (19)
dit is mijn facebook, is misschien wat makkelijker!
heeey, ik wil rond dezelfde tijd naar Thailand gaan! ik vertrek van Amsterdam naar Bangkok om vervolgens daar me reis uit te stippelen! lijkt me leuk om een paar dagen samen op te trekke!!
Ik vertrek 14 mei voor 2 maanden Thailand. Ga vanaf 1 juni een maand een cursus daar volgen. Dus ik heb van te voren 2 weken tijd om te reizen. Wil heel graag dan naar de Isaan streek. Dus als je dat wat lijk laat het me weten!
Hey, ik ben Nawid (25) en ik vlieg donderdag naar Thailand. Ik heb nog geen duidelijke plannen maar ik zal komende weekend in Bangkok doorbringen. Ben jij al in Thailand? Ik ben zelf alleen en ik zoek een reismaatje! Lijkt me leuk als we daar afspreken!