Thailand, laos, vietnam, cambodja, indonesie en misschien Australie?

Hallo allen,

Ik ben bijna 23 jaar, studeer Sociaal Pedagogische Hulpverlening, vierdejaars. Helaas kan ik even niet afstuderen dit jaar waardoor ik de kans heb heerlijk te gaan reizen. Vorig jaar ben ik twee maanden naar Thailand geweest in mijn eentje. Super geweest, maar dit was echt niet lang genoeg! Ik heb daar veel gezien en geleerd. Maar vond het erg jammer dat ik lang niet alles kon zien doordat ik terug in Nederland weer naar school moest.

Ik zou begin - eind februari graag weg willen om naar Thailand te gaan. Daarna Cambodja, Laos en Vietnam te bekijken en dan een paar eilanden van Indonesie. Maleisie, Nepal, Tibet sta ik ook voor open! Mocht er nog geld voor een ticket en verblijf over zijn, dan zou ik graag nog een aantal weken door australie willen trekken. Dit allemaal over een tijdsbestek van 3 a 4 maanden.

Helaas zijn mijn vriendinnen niet in dezelfde positie of ontbreekt het ze aan avontuurlijkheid… Daarom zoek ik een reismaatje van tussen de 18 en 35 jaar! Man of vrouw maakt me niet uit… Het moet gewoon klikken! We hoeven ook niet de hele reis samen te doen natuurlijk.

Laat ff iets horen als je zoiets leuk lijkt! [EMAIL=“Kimschievink@hotmail.com”]Kimschievink@hotmail.com

ok

hoihoi!!

Je oproep sprak me meteen aan! :smiley:
Ik zit namelijk in dezelfde positie… wil graag richting thailand en zo naar onder verder trekken… ook over een tijdsbestek v 3 maanden :slight_smile:
Ik zoek net zoals jij een leuk iemand waar het mee klikt om te reizen…
Het word voor mij de eerste keer dus is mooi als degene waar ik mee ga al ervaring heeft…
Het is voor zover de planning om in het nieuwe jaar weg te gaan… jan/feb

zal me in het kort voorstellen…
Mijn naam is Daisy molenaar, werk bij een juwelier en ben 22 jaar oud.
Weet al heel lang dat ik dit ooit ging doen, maar nu is het perfecte moment. heb het niet naar mn zin bij mn huidige werkgever en ben sinds een half jaar weer vrijgezel waardoor dit ook makkelijker word. mijn vriend toen zag het idd ook niet zitten/avontuurlijk genoeg…

ik hoop snel iets v je te horen!

groetjes Daisy