Hoi!!
Ik ben op zoek naar een reismaatje voor Thailand. Helaas ben ik ivm een fulltime baan niet heel erg flexibel met mijn reisdata en heb ik ook maar 3 weken vakantie.
Ik heb zelf tijdens mijn studententijd en erna erg veel gereisd. Ik heb 9 maanden in Australie gezeten, 10 maanden door zuid en noord amerika, 2 wintersport seizoenen reisleiding gedaan en nog 2 zomers in Amerika op summercamp gewerkt en erna rondgereisd. Ik kan wel zeggen dat ik een ervaren reizigster ben. Nu heb ik een fulltime baan in een hotel in Nederland en kan ik helaas niet langer dan 3 weken weg. Toch wil ik eens per jaar een mooie reis maken en vandaar dat Thailand nog op mijn lijstje staat.
Ik ben 27 jaar, woon alleen in het centrum van Utrecht. Heb een passie voor reizen, werk onregelmatig en ga zon 3/4x in de week naar de sportschool. Ik houd van een drankje in de kroeg of in de bar en probeer nog wel regelmatig een stapavondje in te plannen. Op dit moment ben ik weer lekker vrijgezel en probeer flink van alle vrije momenten te genieten.
Spreekt dit jou aan, wil je ook graag naar Thailand en komt de reisdata een beetje overeen laat dan een berichtje achter. De meeste van mijn reizen ben ik alleen weg gegaan, maar onderweg leer je genoeg mensen kennen. Alleen nu zou ik de voorbereidingen, de spanningen, de kriebels toch graag met iemand willen delen.
Graag hoor ik van je,
Groetjes,
Debbie