Reisgenoot gezocht voor ruim 3 weken Thailand (sept/okt 2008)

Hoi ik ben Maarten, 29jr, en vertrek op 19 september voor ruim drie weken naar Thailand. Mijn reisschema is nog niet definitief vastgesteld maar wil graag ongeveer 2 weken in het noorden backpacken. Het laatste deel van mijn vakantie wil ik gebruiken om te duiken en te relaxen op de eilanden (waarschijnlijk Koh Tao en Koh Phangan). Ben jij ook op zoek naar een reisgenoot of ben jij toevallig deze periode in Thailand dan lijkt het me leuk iets van je te horen.

Groeten
Maarten

Hoi Maarten,
Ik wil vanaf die datum ook naar Thailand voor eenzelfde periode.
misschien goed om even te contact te hebben.

Mvg
Gertjan

Gerjan,
bedankt voor je reactie. Heb jij al enig idee wat jouw plannen zullen zijn? Misschien valt het eea te combineren.

gr
Maarten

ik vertrek zelf op 29 sept naar thailand voor een periode van 6 maanden… misschien kruisen we elkaars wegen :slight_smile:

fraggel.rocks@gmail.com

Hoi Maarten,

Ik wil de 18e september vliegen naar Bangkok. Nu ga ik gelijk vanaf daar met mijn thaise vriendin naar Khon Kaen , waeng yai. voor een week. de weken daarna ben ik weer in bangkok, en wil ook nog naar phuket…
denk laat je even weten , want misschien past totaal niet in je plan.

groeten,

gertjan

Hallo Maarten,

Ik Vertrek 22 sept voor zo’n 3 weken.
Vind het prettiger en gezelliger als het een beetje klikt om niet alleen te reizen. Heb nog geen concrete pannen maar denk aan het noorden backpacken en wat verder op m’n pad komt. laatste week relaxen, eventueel duiken of zo.

Laat je iets weten?

groetjes, Miek

Hoi Miek,

je voorlopige invulling van je 3 weken Thailand moeten zorgen voor een leuk verblijf. Ik kijk er al erg naar uit en het kan niet snel genoeg gaan. Naar wat voor klik ben je op zoek zodat samen reizen eventueel concreter kan worden? Ik ben eventueel op zoek naar een reismaatje die voor cultuur en avontuur open staat. Samen Thailand ontdekken, interesses delen en kunnen lachen zijn daarbij belangrijk. Voor mij is het de eerste keer dat ik echt helemaal alleen ga maar ga er van uit dat ik in Thailand veel mensen zal leren kennen.

Ik hoor wel wat je er van vindt.

Groetjes
Maarten