wie wilt er mee reizen naar thailand?

Hoi reizigers,
Ik ben mee een beetje aan het orienteren voor een reis en in dit geval ben ik geinteresseerd in Thailand. Lijkt me leuk om samen met iemand die ook uit omgeving noord holland komt om bijvoorbeeld een groepsreis te doen. ik zag al een leuke reis voor singlereizen bij Mambo. lijkt me leuk om meerdere leeftijdsgenootjes (ben zelf 23) te ontmoeten en er een mooie tijd van te maken!

groetjes Denise

Wanneer wil je vertrekken?

Ik heb nog geen data wel sowiso dit jaar

Misschien het kortdag maar ben er zelf in april.

Wat leuk. Ga je alleen of heb je een reisgenoot? Ga je backpacken of groepsreis?

Backpacken met reisgenoten maar je bent ook welkom :slight_smile:
Of als je andere tips of info wilt hoor ik t wel

Leuk! Voor mij is het denk ik wat kortdag ook al zou ik zo weg willen gaN. Veel plezier!

Hoi,

Ik zoek een groep om china of thailand door te reizen… tussen de 2 a 4 weken in oktober of november…

greets Marco

Hoi marco. Dat is leuk. Ik denk alleen dat ijk eerder ga. Welke leeftijd zoek je voor de groep? Groetjes denise

Ok… nou hou mij in gedachte… ik zit met mijn werk dus zou alleen eind dit jaar kunnen…

Rond de 25… maar opzich maakt leeftijd niet zo uit… kan vaak met ieder met een beetje gezond verstand goed omgaan en pas me makkelijk aan! greets

JAa a is ook zo;) groetjes

B

hey denise!
ik en een maatje van me gaan inn augustus een maand naar thailand!
we zijn dus met zijn 2, komen uit noordholland en ziijn allebei 22 jaar, misschien een optie? gr ricardo