Thailand December

Wegens omstandigheden kan mijn reisgenootje niet meer mee naar Thailand, ik wil graag begin december voor zo’n 3 weken vertrekken, het liefst met een groepsreis, want alleen is ook maar alleen!Wie heeft er al een reis geboekt of is het van plan en is tussen de 20 en 27 jaar in? Wie kent er nog groepsreizen waar een hoop mensen tussen de 20/27 in zitten? Ik heb nog niets geboekt sta nog overal open voor.mail me gerust

:rolleyes: :lol: Hi,

Kijk eens bij Shoestring.nl, leuke groepen met voornamelijk mensen van jouw leeftijd, en betaalbare prijzen…
Suc6!

Groet,
Hugo

Hoi! Ik ben van plan 17 december voor 24 dagen naar Thailand te gaan met Baobab! Erg leuke reis, dus laat maar weten of je hiervoor ook interesse hebt!

Linda

Hey! Ik ben studente in Utrecht van 20 jaar en heb over 6 weken twee maandjes vrijgenomen om eens even wat van de wereld te zien! Zelf heb ik een beetje in gedachten Thailand, Maleisie,zelfs Japan trekt me! Ik zou met mn vriendje gaan maar,helaas is het toch niet zover gekomen! Ik zoek gewoon een gezellige meid, met dezelfde plannen als ik,of een leuk groepje die ook iets in die richting in gedachten heeft!Laat het ff weten als je geinteresseerd bent, met mij verveel je je niet snel! Ben benieuwd!

groetjes!

Originally posted by Gast: debbie@11-09-2003, 12:56:09
** Wegens omstandigheden kan mijn reisgenootje niet meer mee naar Thailand, ik wil graag begin december voor zo’n 3 weken vertrekken, het liefst met een groepsreis, want alleen is ook maar alleen!Wie heeft er al een reis geboekt of is het van plan en is tussen de 20 en 27 jaar in? Wie kent er nog groepsreizen waar een hoop mensen tussen de 20/27 in zitten? Ik heb nog niets geboekt sta nog overal open voor.mail me gerust **

Hey Debbie,

Ik (v, 25, haarlem) ben ook op zoek naar een reis naar Thailand in december. Op de reis sites heb ik gemerkt dat als je dit samen boek het makkelijker goedkoper is en misschien ook wel veel gezelliger :slight_smile:

Als je nog geen reisgenootje hebt gevonden, zullen we dan eens mailen?

Groetjes
Eef